تهدید علنی مدیر مسئول «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» توسط رژیم ایران

۵۱۲

هشدار جدی «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» به تمامی دستگاههای امنیتی اروپا و بویژه کشور فرانسه

در پی موفقیتِ فعالیتهای روشنگرانه و خرافه ستیزانه اسلام شناس و حقوقدان برجسته آقای دکتر سید مصطفی آزمایش اخیراً تهدیداتی علنی علیه ایشان از سوی عوامل نشاندار امنیتی در فضای سایبری منتشر گردیده است.

 

Voir cette publication sur Instagram

 

تشریح حکم غَضُّ البَصَر در قرآن مجید در گفتار پیشین به این نکته پرداختیم که در قرآن مجید هیچ آیه ای مبنی بر حجاب بانوان – پوشش موی سر –وجود ندارد. درعین حال یادآور شدیم که احکام ضد زن نسبت به بانوان را به نام دین به شهروندان تحمیل نکنید. در این گفتار در نظر داریم به پاره ای از مطالب مطرح شده توسط مخاطبان که به اشتباه به پیامبر اکرم و به اسلام منتسب شده بپردازیم؛ «ازآنجمله پوشش اجباری برای بانوان». انواع احکام قرآنی در این برنامه تشریح می گردد از آنجمله «حکم غَضُّ البَصَر در قرآن مجید» و در پایان خاطر نشان می سازیم که چگونه عده ای مردسالار در قرن دوم و سوم هجری پس از رحلت پیغمبر با استناد به قوای متخیله حکایات، روایات و خرافات را ترویج داده و مطالبی را به اسلام و پیغمبر نسبت داده اند که هیچ جایگاه عقلی و قرآنی ندارد. #محقق_قرآن_مجید #قرآن_مجید #دکتر_سیدمصطفی_آزمایش #غض_البصر #زنگوله #حجاب_اجباری #نه_به_حجاب_اجباری #پوشش_موی_سر_بانوان #محمود_شهابی #خلخال #معراج #روایات #خرافات #مردسالار #سرکوب_زنان #روسری_با_توسری #پوشش_زنان #احکام_تأسیسی #احکام_امضائی #احکام_تعدیلی #ادوار_فقه #سوره_اسراء #سوره_نساء #سوره_بقره #سوره_یونس #سوره_نور

Une publication partagée par Seyed Mostafa Azmayesh (@seyed.mostafa.azmayesh) le

«انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر»با توجه به سوابق سیاه و غیر قابل انکار حکومت اسلامی در ایران در بهره برداری از مصونیتهای دیپلماتیک در راستای ترور ، جنایت و آدمکشی در سراسر جهان ضمن هشدار به تمامی دستگاههای امنیتی اروپا و بویژه کشور فرانسه از آنها می خواهد تا ضریب اقدامات امنیتی خود را در این رابطه به میزان قابل ملاحظه ای افزایش دهند.

یاد آور می شود تقریبا تمامی سفارتخانه های ایران در کشورهای اروپایی دارای سوابق فعالیتهای تروریستی و مخرب با بهره گیری از مصونیت های دیپلماتیک بوده و در این میان سفارتخانه ایران در پاریس نقش کلیدی و رهبری را ایفاء می کند.

جهت تقریب ذهن، فهرست برخی از اقدامات تروریستی که براساس محتویات پرونده قضایی عوامل وابسته به سفارتخانه ایران در پاریس در آنها مستقیماً دخیل بوده یا مباشرت داشته اند؛ بشرح ذیل اعلام می گردد:

۱- دسامبر ۱۹۷۹ ترور شهریار شفیق، افسر ارشد نیرویِ دریاییِ ارتشِ ایران
۲- ژوئیۀ ۱۹۸۰ترور ناموفق شاپور بختیار توسط انیس نقاش (دو کشته)
٣- اکتبر ۱۹۸۰ انفجارِ کنیسۀ کپرنیک در پاریس ( ۴ کشته ۴۶ مجروح)
۴- آوریل ۱۹۸۲ انفجارِ خیابانِ ماربُف، پاریس ( یک کشته ۶۰ مجروح)
۵- ژانویه ۱۹۸۲ ترورِ سرهنگ چارلز رِی، وابستۀ نظامیِ سفارت آمریکا در پاریس
۶- ژوئیۀ ۱۹۸٣ نفجار در فرودگاه اُرلیِ پاریس ( ۸ کشته ۵۵ مجروح)
۷- فوریه ۱۹۸۴ ترورِ ارتشبد غلامعلی اویسی و برادرش در پاریس
۸- دسامبر ۱۹۸۵ انفجارگالری های لافایت هاوس مان و پرنتان هاوس مان پاریس (۴٣ مجروح )
۹- فوریه ۱۹۸۶ انفجار در گالری خرید کلاریج ، خیابانشانزه-الیزه پاریس. (یک کشته هشت مجروح )
۱۰- فوریه ۱۹۸۶کشف یک بمب خانگی در توالت های طبقه ٣ برج ایفل در پاریس (بدون تلفات)
۱۱- فوریه ۱۹۸۶ انفجار در نتیجه آتش سوزی در یک کتابفروشی ، واقع در میدان سنت میشل در پاریس (پنج مجروح)
۱۲- فوریه ۱۹۸۶ انفجارها در طبقه سوم Forum des Halles و FNAC Sport در پاریس (۲۲ مجروح).
۱٣- مارس ۱۹۸۶ انفجار در قطار TGVپاریس – لیون (۹ مجروح)
۱۴- مارس ۱۹۸۶ انفجار در گالری Point Show ، خیابانشانزه لیزه پاریس (۲ کشته ، ۲۹ مجروح )
۱۵- مارس ۱۹۸۶کشف بموقع یک بمب خانگی در قطار زیرزمینی RER ایستگاه آبر در پاریس(بدون تلفات)
۱۶- سپتامبر ۱۹۸۶ کشف بموقع یک بمب خانگی در قطار زیرزمینی RER ایستگاهاتوال در پاریس(بدون تلفات)
۱۷- سپتامبر ۱۹۸۶ انفجار در اداره پست ۱۱٣ واقع در ساختمان هتل دو ویل در پاریس (یک کشته ، ۲۱ زخمی)
۱۸- سپتامبر ۱۹۸۶ انفجار در کافه تریا کازینو واقع در مرکز خریدLes Quatre Temps در پاریس (۵۴ مجروح )
۱۹- سپتامبر ۱۹۸۶ انفجار در Pub Renault ، خیابان Marbeuf در پاریس (۲ کشته شامل یک افسر پلیس ، ۱ مجروح )
۲۰- سپتامبر ۱۹۸۶ انفجار در سرویس صدور گواهینامه رانندگی فرماندهی پلیس پاریس (۱ کشته ، ۵۶ مجروح)
۲۱- سپتامبر ۱۹۸۶ انفجار در خیابانرنه در پاریس روبروی شماره ۱۴۰ در نزدیکی فروشگاه تاتی (۷ کشته ، ۵۵ مجروح)
۲۲- آوریل۱۹۹۱ قتل فجیع حقوقدان برجسته عبدالرحمان برومند در مقابل درب آپارتمانش در پاریس
۲٣- اوت ۱۹۹۱ قتل فجیع شاپور بختیار نخست وزیر و منشی اش سروش کتیبه با ضربات چاقو در شهر سورن فرانسه

یاد آور می شود فهرست فوق تنها شامل موارد قطعی بوده و موارد غیرقطعی ولی محتمل و نیز مواردی که هنوز در حال طی مراحل قضایی است، در این فهرست لحاظ نشده است.

در این راستا «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» مصرّانه از دولت فرانسه درخواست می کند تا ضمن تشدید اقدامات معمول امنیتی، نسبت به محدود کردن فعالیتهای سفارتخانه ایران در پاریس که بنابر سوابق ذکر شده به محلی برای جاسوسی و دسیسه علیه دموکراسی و آزاد اندیشی بدل شده است، فوراً اقدام نماید.

«انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» همچنین از تمامی فعالان و دست اندرکاران حقوق بشر در سراسر جهان می خواهد تا ضمن برقراری تماس با دستگاههای امنیتی محل اقامت خود ضمن آگاه کردن آنها از سوابق فعالیتهای تروریستی و خلاف شئون دیپلماتیک سفارتخانه های ایران در سراسر جهان در پوشش دیپلماتیک ، به آنها هشدار داده و از آنها بخواهد تا جهت حفظ امنیت شهروندانشان ، فعالیتهای سفارتخانه های نظام ایران در آن مناطق را محدود گردانند.

«انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» توجه مقامات اتحادیه اروپا را به تهدیدات اخیر عوامل امنیتی علیه جان دکتر سیدمصطفی آزمایش – با توجه به سوابقِ ماشین ترور و آدمکشی حکومت تهران مستقر در خاک اروپا که هرگز از فعالیت باز نایستاده و هر لحظه ممکن است منجر به مرگ و قربانی شدن یک یا چند شهروند اروپایی دیگر گردد – جلب می کند.

یادآور می شود در هفته های آینده ، برای اولین بار در «تاریخ روابط بین الملل» یک دیپلمات ایرانی به اتهام «اقدام برای قتل با ماهیت تروریستی» و «مشارکت در اقدامات یک گروه تروریستی» در دادگاههای کشور بلژیک محاکمه خواهد شد.

در این خصوص «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» بار دیگر مصرانه از مقامات مسئول دول اروپایی به ویژه اتحادیه اروپا درخواست می کند تا با برقراری تحریمهای دیپلماتیک علیه سفارتخانه های حکومت اسلامیِ ایران در سرتاسر اروپا، فعالیتهای مخرب و تروریستی این حکومت را در خاک اروپا بطور کامل محدود نمایند.

انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر

لندن – برلین – تورنتو – واشنگتن
هشتم اَمرداد ۱۳۹۹ 

 

Voir cette publication sur Instagram

 

#اختصاصی ⚫️تهدید های عوامل سپاه علیه دکتر سید مصطفی آزمایش گزارش های رسیده به شبکه جهانی کلمه حاکی است که عوامل وابسته به سپاه، اقدام به تهدید دکتر سید مصطفی آزمایش مدیر مسئول «انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر» کرده اند. در این راستا حمید قره گوزلو نماینده “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” در گفتگو با خبرنگار شبکه جهانی کلمه، اعلام نمود که سایت های وابسته به سپاه با حملات لفظی به دکتر آزمایش وی را تهدید به حذف فیزیکی کردند . به گفته آقای قره گوزلو، جمهوری اسلامی اخیرا تهدید ها علیه مخالفانش را افزایش داده است و این موضوعی است که گزارش های آن را به سازمان های حقوق بشری ارسال کرده ایم. این خبر در حالیست که چند روز پیش نیز، سهیلا فورش کلهر از فعالین سرشناس کُرد و عضو رهبری حزب دمکرات مسیحی سوئد از سوءقصد به خود با پرتاب بمب دستی به منزلش خبر داد. @kalemehtv

Une publication partagée par صفحه رسمی شبکه جهانی کلمه (@kalemehtv) le