گفتگوی گزارشگر پارلمان اروپا با دکتر سیدمصطفی آزمایش پیرامون حقوق زن در اسلام

۵۷۱

این کنفرانس از سوی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و نمایندگان پارلمان اروپا از فراکسیون های مختلف، حقوقدانان، جامعه‌شناسان، اساتید دانشگاه و دانشجویان در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ برگزار شد.
در گفتگویی که گزارشگر پارلمان اروپا با دکتر سیدمصطفی آزمایش انجام ترتیب داده، ایشان به‌طور اختصار به سرفصل مباحثی که به‌طور مفصل به‌مدت دو روز در این کنفرانس به آن اشاره شد، پرداخته‌اند.

 

Voir cette publication sur Instagram

 

این کنفرانس از سوی انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و نمایندگان پارلمان اروپا از فراکسیون های مختلف، حقوقدانان، جامعه‌شناسان، اساتید دانشگاه و دانشجویان در اردیبهشت سال ۱۳۹۷ برگزار شد. در گفتگویی با گزارشگر پارلمان اروپا به‌طور اختصار به سرفصل مباحثی که به‌طور مفصل به‌مدت دو روز در این کنفرانس به آن اشاره شد، پرداخته‌ام. برای مشاهده ویدیٔوی کامل به صفحه تلگرام اینجانب مراجعه بفرمایید. لینک تلگرام : https://t.me/seyedmostafaazmayesh/238 #محقق_قرآن_مجید #قرآن_مجید #دکتر_سیدمصطفی_آزمایش #غض_البصر #حجاب_اجباری #نه_به_حجاب_اجباری #پوشش_موی_سر_بانوان #حقوق_برابر_زن_و_مرد #برابری_جنسیتی #روایات #خرافات #مردسالار #سرکوب_زنان #روسری_با_توسری #پوشش_زنان #احکام_تأسیسی #احکام_امضایٔی #احکام_تعدیلی #ادوار_فقه #نه_به_خشونت_علیه_زنان #پوشش_اسلامی #حقوق_زن_در_اسلام #پارلمان_اروپا #خشونت_علیه_زنان #پایان_خشونت_علیه_زنان #دختران_انقلاب #پایانی_بر_حجاب_اجباری

Une publication partagée par Seyed Mostafa Azmayesh (@seyed.mostafa.azmayesh) le

مجموعه آموزه های دکتر سیدمصطفی آزمایش 

 

در همین رابطه بیشتر بدانیم : 

حجاب و جایگاه زن

پایانی بر حجاب اجباری و رسوایی ضابطین قضایی به‌نام دین

پایانی بر حجاب اجباری قسمت ۲؛ تشریح حکم غَضُّ البَصَر در قرآن مجید