درخواست رفع شبهه؛ برگرفته از صفحه بانو شرمان بهشتی

۱,۰۷۷

در پى فرافکنی ها و شبهه افکنی های معاندین فقر و عرفان، این روزها در شبکه های مجازی توهین های مکرر به علاقه مندان راستین مولای معظم حضرت آقای حاج دکترنورعلی تابنده مجذوبعلیشاه صورت می گیرد تا بلکه این ارادتمندان، از پیگیرى دادخواهی های خود نسبت به علل و عواملی که به درگذشت خارج از انتظار حضرت آقای مجذوبعلیشاه در اثر تحلیل قوای جسمانی شان انجامید، منصرف شوند.

در این راستا کسانی که این دادخواهی را برنمی تابند و می خواهند به هر طریقی که شده مانع تنویر افکار عمومی نسبت به این فاجعه جانگذار شوند – در حالیکه بارها سؤالات متعددی از نمایندگان اربعه افتخاری که علی رغم عزل شان توسط دکترنورعلی تابنده  در روز چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ در حسینیه حائری بمناسبت تاسوعای حسینی با سماجت و اصرار خودشان را به دکتر نورعلی تابنده و هوداران و پیروان ایشان تحمیل نمودند – دست به فرافکنی، فحاشی، تهدید و توهین زده و از زیر بارمسئولیتی که بر دوش دارند طفره می روند.

در این راستا اخیرا نامه ای به قلم بانو شرمان بهشتی منتشر شده که ایشان در آن خواستار «رفع شبهات» پیرامون فرامین منتسب به نام مبارک دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه شده اند؛ اما غوغاسالاران بجای ارائه سند و مدرک مستدل و مبرهن ، فحاشان و هتاکان حرفه ای را به صحنه فرستاده اند تا با مسموم ساختن فضا، راه تحقیق و تفحص صادقانه را سد کنند.

در ذیل متن نامه درخواست رفع شبهات بانو شرمان بهشتی به نقل از صفحه اینستاگرامی ایشان ارائه می گردد :

درخواست رفع شبهه

به دنبال فحاشی‌های زننده ای که روز شنبه اول شهریور ماه سال جاری به این جانب وهمسرم آقای دکتر آزمایش صورت گرفت و طی آن، یک فرد هتاک به بهانه دفاع از آقایان حاج محمدتابنده و اسدالله آقاملکی به وارد آوردن افتراها و اهانتهای شدید و غیرموجه نسبت به ما روی آورد، این جانب از این آقایان درخواست کردم که نظر و موضع خود را درقبال فحشنامه مورد بحث به روشنی تشریح نمایند.

اما نه تنها از جانب آقای آقاملکی و آقای محمد تابنده پاسخی دریافت ننمودم، بلکه به ناگهان عده ای با هماهنگی کامل و بطور برنامه ریزی شده در بخش کامنت پیج اینستاگرام این جانب، کامنتهای متعددی منتشرنمودند و خودشان نیز با گذاشتن پستها و استوری های مختلف سعی در انحراف اذهان از درخواست اصلی من کردند.

همچنین یکی از کاربران صفحات اینستاگرام مبادرت به انتشار ویدئویی نموده که درآن آقای حسینعلی کاشانی در مجلس فقری شیراز در تاریخ بیست و سه مرداد ماه ۹۳ ، حکم کتبی ماذونیت آقای مهندس اسدالله آقاملکی، مشتمل بر چهارده اجازه را قرائت مینمایند.

از عموم دوستداران و علاقمندان آقای مهندس اسدالله آقا ملکی و خود ایشان و همچنین از آقای حسینعلی کاشانی مصرانه درخواست دارم تا اقدام به انتشار اصل این دستخط -که منسوب به حضرت آقای مجذوبعلیشاه میباشد- بنمایند تا عموم پرسش کنندگان قادر به رویت این حکم استثنایی ماذونیت به خط و امضای حضرت آقای مجذوبعلیشاه گردند.

لازم به یادآوری است که متن قرائت شده فوق الذکر در حسینیه شیراز اکنون به صورت تایپ شده در استوری های مختلف افراد نزدیک به ایشان قابل دسترس است. اما غرض زیارت دستخط و امضای مقدس حضرت آقای مجذوبعلیشاه در ذیل چنین حکم و اجازه ، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

با تقدیم احترام
شرمان بهشتی

 

Voir cette publication sur Instagram

 

Une publication partagée par Sharmane Behechti (@sharmane.bht) le