حق با شما بود

۹۶۵

یکی از مخاطبان اینفوصوفی به ما اجازه داد تا مکالمه نوشتاری ای که ایشان با بخش تماس اینفوصوفی داشت را بدون درج نام و مشخصات ایشان منتشر کنیم.

مشروح این گفتگوی نوشتاری به شرح زیر است:

مخاطب اینفوصوفی : به عنوان مرید حضرت آقا و عضو کوچک این جامعه فقری ،برای تمام فقرا که این کمپین رو راه اندازی کردن متاسفم ،این کار شما توهین به خود و حضرت آقا و جامعه فقری ست شما با اینکار ثابت کردین مرید حضرت آقا نیستین ،آقای جذبی قطب وقت هستن و آقای تابنده ایشون رو انتخاب کردن و شما بدون کسب اجازه از قطب وقت و سرخود چنین دادخواهی راه انداختین و دل حضرت آقا رو شکستین به حرمت قطب وقت دست نگه دارید یا حداقل کسب اجازه کنید از ایشون. متاسفم که بار دیگر همچون وقایع گلستان هفتم دراویش گول معاندین رو خوردن و ثابت کردن همچون یاران امام حسین در کربلا یاور حضرت نیستن و قطب وقت رو تنها گذاشتن.  خدا همه را به راه راست هدایت کنه.

  اینفوصوفی : باسلام و درود

ما هم به عنوان یک انسان وظیفه خود می دانیم از حقوق انسانی پایمال شده دکتر نورعلی تابنده در حصر خانگی و در ماههای پایانی حیات جسمانی ایشان دادخواهی کنیم. این دادخواهی ربطی به مناسبات فقری و درویشی ندارد که نیازمند کسب اجازه باشد.

دکتر نورعلی تابنده هفتاد سال از عمر پربرکت خود را صرف مبارزات آزادیخواهانه نمودند و حق ایشان نیست و نبود که در حصر خانگی و در حالیکه مریدان و پیروانشان محروم از دیدار ایشان بودند گلوی شان را بدرند و با آن وضعیت فجیع و اسفبار تدفین شوند؛ کسانیکه به هر طریقی مسئولیت در این ضایعه دارند، بشریت را از وجود ایشان محروم کردند و باید جوابگو باشند.

ایشان بیست و سه سال مسندنشین ارشاد و تربیت بودند و هفتاد سال آن را برای انسانیت و آزادگی مبارزات حقوقی کردند. ما بر خود می دانیم که راه ایشان را ادامه دهیم.

یاعلی مدد

مخاطب اینفوصوفی : از نظام نه از خادمین حق خواهی میکنید؟ واقعا خنده داره ، حکومت ایشان را حصر خانگی کردند نه خادمین … به خودی نزنید!!!!! اگر حق طلب هستین

 اینفوصوفی : نمایندگان اربعه افتخاری  خادمین حاکمیت در سلسله بودند وگرنه نظر حضرت آقا عزل آقایان بود.

مخاطب اینفوصوفی : من همه ی حرفم اینه به اتفاق جهان میتوان گرفت ایشان بارها فرمودند تحت هر شرایطی متحد باشید و عفو بفرمائید و برادر و خواهر باشید . من همه حرفم اینه این استراتژی خیلی سطحیه،  ریشه دار دادخواهی کنید از کسی که ایشان رو حصر کرده دادخواهی کنید نه از مامور معذور.

امیدوارم از بنده حقیر ناراحت نشده باشید.

اینفوصوفی : متأسفانه با طرز تفکری که شما دارید یک دهکده را نمی توان گرفت

دیگر چه برسد یک جهان را

اتفاقا ما با عزیزانی که به این مطالبه و دادخواهی پیوسته اند حق تضییع شده پیر و مرادمان را می گیریم و نماد اتحاد و همبستگی را نشان جهانیان خواهیم داد.

شما اگر استراتژی بهتری دارید بفرمایید.

فعلا ما از کسانیکه به نام سلسله در خدمت حکومت بودند و خود را مأمور و معذور می دانند به گفته شما دادخواهی می کنیم. هرگز از خود پرسیده اید که چرا حضرت با درایت اینها را عزل کردند چون این روز را می دیدند که این جنایت ها دامن آقایان را بگیرد و ارادتمندان و علاقه مندان به ایشان به سراغشان خواهند آمد!

مخاطب اینفوصوفی : و یه سوال ، من بتازگی مطالب کانال تلگرام شما رو دنبال میکنم جدای از هرگونه قضاوت … الان به وبسایت شما سر زدم متاسفانه گویا فیلتر هست درسته؟

 اینفوصوفی : اگر فیلتر نبودیم شک می کردیم

مخاطب اینفوصوفی : من اندازه شما اطلاعات ندارم و نمی دانستم حضرت آقا ایشان را عزل کرده بودند ، امیدوارم موفق باشید.

کمی ماجرا برای من روشنتر شد الان. ممنون بابت وقتی که گذاشتین.

 اینفوصوفی :

۱- عصر چهارشنبه ۲۸ شهریور ۹۷ تاسوعای حسینی؛ عزل نمایندگان خمسه در حسینیه حائری

۲- صبح پنجشنبه ۲۹ شهریور ۹۷ عاشورای حسینی در دولتسرا از حنظل خوردن (تحمیل یک امر) می‌فرمایند

۳- شنبه ۳۱ شهریور ۹۷ : «بیانیه خادمین افتخاری حسینیه حائری» این آقایان برخلاف امر مولا اصرار ورزیدند که خود را با عنوان افتخاری به حضرت اقا تحمیل کنند

۴- یکشنبه ۱ مهرماه ۹۷ انتشار بیانیه ای منتسب به حضرت آقا که در آن از انتصاب مجدد نمایندگان با ذکر معافیت آقای جذبی به دلیل کبر سن (نمایندگان خمسه منهای یک = نمایندگان اربعه با ذکر نام چهار تن) خبر می داد.

۵- دوشنبه ۱۴ آبان ۹۷ :  نخستین بیانیه نمایندگان اربعه افتخاری – تحمیلی با چهار امضا با عنوان «اطلاعیه نمایندگان منتخب» رسما منتشر شد.

اسناد یکایک این موارد در خبرگزاری های حکومتی سلسله نظیر مهر تابنده و مزار بیدخت به خط و امضا آقایان موجود است.

مخاطب اینفوصوفی : 🙁 واقعا ناراحت کننده ست با این تفاسیر … متاسفم اگه زود قضاوت کردم …. خیلی حالم بد شد واقعا ناراحتم .. پس تمام این اسناد در دسترس هستند درسته؟

 اینفوصوفی : همه اینها در دسترس و قابل ارائه به مجامع و نهادهای بین المللی و هر دادگاه صالحه برای محکوم کردن آقایانی که گفتند ما مأموریم و معذور

مخاطب اینفوصوفی : از کجا و چگونه این بنده حقیر میتونم ببینم اسناد رو و دنبال کنم؟

 اینفوصوفی : گزارشات را به تدریج پس از تهیه توسط کمیته حقیقت یاب در اختیار مخاطبان قرار می دهیم. در حال حاضر در حال جمع آوری هستیم و تهیه گزارشات مبسوط هستیم

مخاطب اینفوصوفی : ممنون بابت پاسخگوئی و وقتی که گذاشتید.

 اینفوصوفی : خواهش می کنم ، وظیفه ماست

مخاطب اینفوصوفی : (ارسال عکس کمپین دادخواهی نورعلی تابنده ) اینجانب بعنوان عضو کوچکی از جامعه ایرانی و درویشی وظیفه خود میدانم در مقابل شک و شبهه هایی که درباره درگذشت جناب دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ایجاد شده  پرسشگر باشم. #دادخواهی #دکترنورعلی_تابنده

حق با شما بود.

 اینفوصوفی : ما خودمان نیز در جستجوی حقیقت این فاجعه هستیم . سپاسگزارم از پیام همراهی و همیاری شما