مقالات وارده؛ کدام جراح تیغ بر رگ گردن و گلوی لیلی زد؟ 

۱,۳۰۷

با عرض سلام و درود خدمت همه ی عزیزان و خوانندگان و بینندگان کانال پُر مهر اینفو صوفی که درین انجمنِ حقیقت جو و حقیقت گو به دنبال رفع ابهامات و شبهات از طریق ادب و آزادگیِ حاصل از عرفان و تعالیم مولای عشق و نیز هویت یک ایرانی واقعی که بدور از بی حرمتی و زور و جبر و ضرب و شتم و شکنجه و اعترافات ناشی از فشار با درخواستی مودبانه و آنچه حق مسلم و غیر قابل انکار یک شهروند میباشد از کسانی که با افتخار خود را نماینده میلیونها نفر معرفی نموده و بر آن اصرار داشته و دارند تقاضای پاسخگویی به سوالاتی مهم و نکاتی پشت پرده داشته؛ که از دیماه ۱۳۹۶ تا دیماه ۱۳۹۸ که منجر به غیبت مولاناالمعظم حضرت آقای دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ارواحنا له الفداه گردید چه گذشت و شما نمایندگان و تیم پزشکی با عملکرد مشخص که نتیجه اش را همه پیروان و ارادتمندان و دوستان و آشنایان بلکه همه ی جهان دیدند، چه خدماتی برای آن شخصیت الهی و سلسله ی حقه نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی انجام داده اید.

این حق مسلم ماست که بدانیم چرا و چگونه و به چه قیمت و بهایی همگان ازین فیوضات محروم شده و وظیفه شماست که بعنوان نماینده افتخاری و مسول رسیدگی به امور پاسخگو و جواب دهنده به سائلین باشید.

درین مقال چند سوال از جناب دکتر مصور علی طبق فایل صوتی ایشان و مکالمه با آقای مسعود رخشان مدیر خبرگزاری مهرتابنده میپردازیم.

فایل صوتی – گفتگوی تلفنی مسعود رخشان، مدیرمسئول خبرگزاری مهر تابنده (خبرگزاری رسمی سلسله نعمت‌اللهی گنابادی) با دکتر مصورعلی، پزشک معالج حضرت آقای حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ارواحنافداه پیرامون وضعیت سلامتی ایشان

 عصر جمعه ۱۵ آذر ماه ۱۳۹۸

 خبرگزاری مهرتابنده

 

سوال اول: حضرت ایشان از سال ۱۳۷۵ تا همین تاریخ که شما در حال مکالمه تلفنی هستید بالغ بر ۳۲۸۵ فایل صوتی (به استثنای فایلهای فرمایشات ایشان که سانسور و یا حذف شده) دارند و اگر وقت شریفتان را صرف شنیدن کلام و فرمایش ولی خدا که در واقع همان کلام الله است بکنید در خواهید یافت که حضرتشان حتی در زمانیکه کسالت شدید داشته اند هیچگاه ابراز بی حوصلگی نفرموده و خصوصا در زمان حصر و حبس حضرتشان که ایشان در حین فرمایشاتشان ظاهرا” به خواب میرفتند با سعه صدر و حوصله ای بی نظیر از زائران دیدن فرموده و راهنمایی های الهی خویش را مبذول میفرمودند.

شما در پاسخ سوال آقای رخشان ابراز داشتید که ایشان به صحبتها گوش میدهند و پاسخ میدهند و در واقع راستش را بگویم اگر حوصله داشته باشند!!! …

این چه نوع ادبیات در مورد قطب عالم امکان است؟ 

سوال دوم: در ادامه گفتید هیچ مشکل خاصی برای ایشان وجود ندارد! سوال اینجاست همین الان که شما در منزل خود بر روی مبلمان سلطنتی تان که نشسته اید و این مطلب را میخوانید آیا نیاز است که شما را ببرند و در آی سی یو و یا سی سی یو بستری کنند؟ یعنی وقتی مشکل خاصی ندارید لزومی هم به مراقبتهای خاص ندارید؛ درست عرض میکنم جناب مصور علی؟!

چرا وقتی حضرت ایشان – بنا به اظهارات خود شما در این فایل صوتی – مشکل خاصی نداشتند ملاقات کننده ها از پشت مانیتور ایشان را زیارت میکردند؟ چرا با عدم وجود مشکل خاص ایشان را به بیمارستان و بخش مراقبتهای ویژه بردید؟!

سوال سوم: ابراز داشتید که ایشان بیماری کلیوی دارند و پزشک ایشان تشخیص داده که ایشان دیالیز شوند بعد هم گفتید چیز مهمی نیست؟!

واقعا ایشان بیماری کلیوی داشتند؟! طبق کدام مدارک و اسناد و پزشکی؟! اگر پزشک ایشان تشخیص داده پس چرا شما اظهار میکنید که چیز مهمی نیست؟! دیالیز ایشان در آن سن مبارک واقعا چیز مهمی نیست؟!

سوال چهارم : بیان داشتید که ایشان متخصصان مختلفی در تیم پزشکی شان دارند و اگر فلان مشکل باشد فلان متخصص و اگر مشکل دیگری باشد متخصص مربوط به همان مساله به ایشان سر میزنند!

لطف بفرمایید اسامیِ متخصصان تیم پزشکی ایشان را با ذکر آدرس مطب شخصی در اختیار همگان قرار دهید.

و اما سوال آخر : در جواب آقای رخشان که از شما پرسیدند حال مبارکشان امروز چگونه است اظهار کردید همونجوری! و اینکه اگر قرار باشد من وقتی تعیین کنم که ایشان حال مبارکشان در چه زمانی رو بهبودی است این امکان ندارد ، میخواستم از جناب دکتر بپرسم و بپرسیم که شما گفتید مشکل خاصی نیست ولی در پایان میگویید نمیشود گفت که ایشان در مدت خاصی این مسیر را در بهبودی میرود. نمیشود چنین چیزی را گفت و باید منتظر بمانیم و مشکل خاصی نخواهد بود.

اگر مشکل خاصی نبود چرا و بنا به کدام مشکل گلوی مبارک ایشان را با عمل شکافتید و حنجره ی الهی ایشان را که عمری بازگو کننده ی کلام خدا بود را پاره کردید؟ بنا به کدام ادله ی پزشکی و علمی چنین کردید؟ کدام جراح تیغ بر رگ گردن و گلوی لیلی زد؟

آقای دکتر مصورعلی تا دیر نشده دست بکار شوید و از پاسخ دادن فرار نکنید چون همه ی ما مطمئنیم بعد از ۳ دیماه ۱۳۹۸ هیچکدامتان یک خواب راحت نداشته اید و کابوس جنایتی که کرده اید دست از سرتان بر نمیدارد.

به یاد داشته باشید که شما به وجودی دست درازی کرده اید که میلیونها دل به آن وجود مقدس و پاک و مظهر تام خداوند متصل بوده و هست و این دلها دست از سرتان بر نمیدارند.

تا دیر نشده بفکر نجات خویش باشید و فرمایش حضرت ایشان را از یاد نبرید که فرمودند:

بزرگترین شجاعت اقرارِ به اشتباه است.

مطمین باشید:

حق نمایان خواهد شد و ظلم خواهد رفت…

با تشکر از همه ی مدیرانِ زحمتکش کانال پر مهر اینفو صوفی

خاک پای درویشان و ارادتمندان حضرت عشق

دریوزه

اینفوصوفی افتخار آن را دارد تا با هماهنگی و بنا به درخواست و با موافقت نگارنده ، مطالب، اسناد، شواهد و مقالاتی که برای ما ارسال می شود را منتشر نماید.

منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات همراهان و یاران گرامی هستیم.

مقاله ای که از نظر گذشت یکی از مقالات دریافت شده از مخاطبان محترم اینفوصوفی است که برای بخش تماس با ما ارسال شده است.

 نظرات طرح شده در این یادداشت الزاماً بازتاب دیدگاه اینفوصوفی نیست.