اطلاعیه شماره ۷ کمپین دادخواهی دکتر تابنده

۹۸۸

آغاز فاز دوم 

کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده از تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱٣۹۹ با انتشار فراخوانی آغاز به فعالیت کرد.

تاکنون حمایت های بیشماری از سوی علاقه مندان، پیروان و ارادتمندان دکتر نورعلی تابنده نسبت به اهداف کمپین دادخواهی در اقصی نقاط دنیا صورت گرفته است.

از آنجا که اسناد، مدارک، شواهد و سؤالات بسیاری تاکنون به دست ما رسیده است، لذا از علاقه مندان تقاضا داریم تا از این پس با طرح یک پرسش تنها یک سؤال از طریق ارسال پیام صوتی، نوشتاری یا صوتی – تصویری پرسش خود را نه از اعضا کمپین بلکه پیرامون دادخواهی دکتر تابنده برای ما ارسال دارند.

در اینصورت هیچ محدودیتی برای یک فرد نسبت به تعداد سوالات وجود ندارد، اما لازم است در هر بار تنها یک سوال و فقط یک سؤال آن هم بصورت کوتاه (حداکثر یک دقیقه) مطرح شود.
اعضا کمپین دادخواهی دکتر تابنده و همچنین کمیته حقیقت یاب چون خود نیز مطالبه گر و دادخواه هستند، طرف پرسش مخاطبان نخواهند بود.

چون مخاطب پرسشهایی که پیشتر برای اعضا کمپین و کمیته حقیقت یاب ارسال شده نمایندگان اربعه افتخاری یا تیم پزشکی بویژه سرتیم پزشکی بوده اند از این رو سوالات خود را در این مرحله از کمپین از نامبردگان ارسال دارید.

سؤالات از طریق فضای سایبری و شبکه های اجتماعی از طریق مجاری خبررسانی کمپین دادخواهی به اطلاع تیم پزشکی و نمایندگان اربعه افتخاری خواهد رسید.

اعضا کمپین و کمیته حقیقت یاب، موضوع طرح سؤال از نامبردگان را براساس طرح نظرات دریافتی مخاطبان و سیل عظیم پرسشها مطرح ساخته و سئوالات باید در چهارچوب تعیین شده باشند.

همانطور که پیشتر نیز گفته شد این کمپین به هیچ عنوان فعالیت سیاسی یا مطالبه سیاسی ندارد.
پرسشها برای محکوم کردن یا تهمت زدن به اشخاص حقیقی و حقوقی نیست بلکه برای درک حقیقت و شفافسازی پیرامون موارد مبهم و مشکوکی است که در طی این سالها بر دکتر نورعلی تابنده با توجه به تمامی ابعاد شخصیتی ایشان رفته است می باشد.

اعضا و حامیان کمپین تنها پرسشها و سؤالاتی را منتشر خواهند ساخت که آمیخته با فحاشی ، توهین، تهمت و با لحن غیرمودبانه نباشد.

تبصره : از حامیان کمپین درخواست میکنیم که کماکان به ارسال گزارشهای خود ادامه داده و ضمنا در صورت تمایل میتوانند بهمان نحوه قبل نیز به اعلام حمایتهای خود از این کمپین ادامه دهند.

کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده
دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹

 

View this post on Instagram

 

🔵 اطلاعیه شماره ۷ کمپین دادخواهی دکتر تابنده آغاز فاز دوم کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده از تاریخ ۱۰ شهریورماه ۱٣۹۹ با انتشار فراخوانی آغاز به فعالیت کرد. تاکنون حمایت های بیشماری از سوی علاقه مندان، پیروان و ارادتمندان دکتر نورعلی تابنده نسبت به اهداف کمپین دادخواهی در اقصی نقاط دنیا صورت گرفته است. از آنجا که اسناد، مدارک، شواهد و سؤالات بسیاری تاکنون به دست ما رسیده است، لذا از علاقه مندان تقاضا داریم تا از این پس با طرح یک پرسش تنها یک سؤال از طریق ارسال پیام صوتی، نوشتاری یا صوتی – تصویری پرسش خود را نه از اعضا کمپین بلکه پیرامون دادخواهی دکتر تابنده برای ما ارسال دارند. در اینصورت هیچ محدودیتی برای یک فرد نسبت به تعداد سوالات وجود ندارد، اما لازم است در هر بار تنها یک سوال و فقط یک سؤال آن هم بصورت کوتاه (حداکثر یک دقیقه) مطرح شود. اعضا کمپین دادخواهی دکتر تابنده و همچنین کمیته حقیقت یاب چون خود نیز مطالبه گر و دادخواه هستند، طرف پرسش مخاطبان نخواهند بود. چون مخاطب پرسشهایی که پیشتر برای اعضا کمپین و کمیته حقیقت یاب ارسال شده نمایندگان اربعه افتخاری یا تیم پزشکی بویژه سرتیم پزشکی بوده اند از این رو سوالات خود را در این مرحله از کمپین از نامبردگان ارسال دارید. سؤالات از طریق فضای سایبری و شبکه های اجتماعی از طریق مجاری خبررسانی کمپین دادخواهی به اطلاع تیم پزشکی و نمایندگان اربعه افتخاری خواهد رسید. اعضا کمپین و کمیته حقیقت یاب، موضوع طرح سؤال از نامبردگان را براساس طرح نظرات دریافتی مخاطبان و سیل عظیم پرسشها مطرح ساخته و سئوالات باید در چهارچوب تعیین شده باشند. همانطور که پیشتر نیز گفته شد این کمپین به هیچ عنوان فعالیت سیاسی یا مطالبه سیاسی ندارد. پرسشها برای محکوم کردن یا تهمت زدن به اشخاص حقیقی و حقوقی نیست بلکه برای درک حقیقت و شفافسازی پیرامون موارد مبهم و مشکوکی است که در طی این سالها بر دکتر نورعلی تابنده با توجه به تمامی ابعاد شخصیتی ایشان رفته است می باشد. اعضا و حامیان کمپین تنها پرسشها و سؤالاتی را منتشر خواهند ساخت که آمیخته با فحاشی ، توهین، تهمت و با لحن غیرمودبانه نباشد. تبصره : از حامیان کمپین درخواست میکنیم که کماکان به ارسال گزارشهای خود ادامه داده و ضمنا در صورت تمایل میتوانند بهمان نحوه قبل نیز به اعلام حمایتهای خود از این کمپین ادامه دهند. https://t.me/infosufi/8586 کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ 🔗 لینک سایت #کمپین_دادخواهی_دکتر_تابنده #دکتر_نورعلی_تابنده #کمپین_دادخواهی @info.sufi

A post shared by اینفوصوفی (@info.sufi) on

اطلاعیه شماره ۱ کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده