اعلامیۀ پایان هفته طرح پرسش از تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

۳۶۲

اعلامیه

پایان هفته طرح پرسش از تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

بدینوسیله به اطلاع می رساند تیم پزشکی کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده پایان هفته اختصاص به پرسشهای مطرح شده از تیم پزشکی دکتر تابنده را اعلام می دارد. مجموعه سوالات محوری طرح شده از تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده به شرح زیر است:

۱-در مورد عمل جراحی گلوی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده ابهامات زیادی وجود دارد. لطفا دلایل این کار را مفصلا توضیح دهید.
۲- دلایل اینکه ظرف دو سال وضعیت سلامتی ایشان انقدر افت کرد در حالی که ایشان در سلامتی کامل بودند چه بود؟ چه شد که ایشان طی مدت کوتاهی به انواع و اقسام بیماری ها دچار شدند؟
۳- تخصص شما جراحی زیبایی است در حالی که حضرتشان به بیماری های ریوی و کلیوی دچار شدند. حداقل وجدان پزشکی حکم میکند که شما به اموری که در حیطهٔ تخصصتان نیست آنهم در مورد چنین شخصیت مهمی ورود نمیکردید. چه شد که به خودتان اجازهٔ قبول چنین مسئولیت خطیری را دادید در حالی که پیشاپیش مشخص بود که تخصص و توانایی آنرا ندارید و همان موقع نیز این امر مورد اعتراض بسیاری از آحاد جامعهٔ فقری قرار گرفته بود.
۴- آیا شما با تیم پزشکی همیشگی ایشان که با شروع حصر برکنار شده بودند تماس حاصل کرده بودید تا از کم و کیف شرایط پزشکی ایشان مطلع شوید و آنها تجارب خود را به شما منتقل کنند؟
۵- آیا شما تمامی امکانات پزشکی پیشرفتهٔ امروز را برای ایشان مورد استفاده قرار دادید؟
۶- آیا انتخاب شما با رضایت شخص ایشان بوده است و شما را به عنوان پزشک خود مورد تأیید قرار دادند؟
۷- چرا هیچ زمان علیرغم درخواست جامعه فقری کوچکترین گزارشی از وضعیت سلامتی ایشان به افکار عمومی ارائه نکردید؟

۸- آقایان نمایندگان اربعه افتخاری همه دکترهایی را که مدتها در دولتسرای ایشان شرف حضور و افتخار خدمتگزاری داشتند و بطور طبیعی مهارت عادی کسب کرده بودند را جبراً اخراج نمودند و کلیه امور پزشکی مربوط به جناب آقای دکترنورعلی تابنده را به شما تحویل دادند. درحالی که شما متخصص عمل جراحی زیبایی هستید! دلیل ارجاع امر مهم مراقبتهای پزشکی آن شخصیت بزرگوار به شما چه بود؟ و شما چرا علیرغم عدم تخصص در این زمینه، عهده دار این امر خطیر شده و مسئولیت آن را پذیرفتید؟
۹- داروهایی که باعث خواب نابهنگام ایشان میشد و موجبات ناراحتی ایشان را فراهم می‌آورد چه بود؟
۱۰ – آیا شما از دارویی با نام (Phenothiazines) برای مداوای دکتر نورعلی تابنده استفاده می کردید؟

کماکان تیم پزشکان کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی مشتاقانه در انتظار دریافت گزارشات، اسناد و مدارک مرتبط با وضعیت سلامت دکتر نورعلی تابنده در دوران دو سال حصر خانگی است؛ چنانچه شخص یا اشخاصی اعمّ از پزشکان متخصص ایشان پیش از دوران حصر خانگی و یا پس از آن ، پیروان ، علاقه مندان و مریدان و ارادتمندان دکتر تابنده گزارشاتی دارند که می تواند در ارائه آنها برای بررسی های حقوقی- قضایی و بین المللی مثمر ثمر واقع شود برای ما به آدرسی که در انتهای همین اعلامیه درج می گردد ارسال نمایند، تا به آنها رسیدگی و اقدامات لازم پیرامون آن صورت پذیرد.

جمع بندی تیم پزشکان کمیته حقیقت یاب در یک فایل تصویری به اطلاع حامیان کمپین دادخواهی دکتر تابنده و علاقه مندان، ارادتمندان و پیروان ایشان خواهد رسید.

چهارشنبه هفتم آبانماه یکهزار و سیصد و نود و نه خورشیدی

کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده

 

گردآوری و تنظیم:

کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده

با پیشنهاد و همکاری:

حامیان کمپین دادخواهی دکتر تابنده

تهیه شده از سوی:

پیروان، عاشقان، ارادتمندان، دوستداران، علاقه مندان و مریدان دکتر نورعلی تابنده

افتخار انتشار با:

سایت اینفوصوفی

www.infosufi.com

ایمیل :

[email protected].

تلگرام اینفوصوفی:

https://t.me/infosufi

اینستاگرام :

www.instagram.com/info.sufi