ملاقات مادر بهنام محجوبی با فرزندش در حالی که علایم حیاتی او صفر است

۵۷۵

 ابراهیم‌الله بخشی، درویش گنابادی که از روز گذشته در مقابل بیمارستان محل بستری بهنام محجوبی حضور دارد در توییتی نوشته است که مادر بهنام محجوبی توانسته فرزندش را در حالی که علایم حیاتی او صفر بوده، ملاقات کند.

ابراهیم‌الله بخشی در توییتر خود نوشته است: «با همراهی مردم در داخل بیمارستان، بالاخره مادر توانست فرزندش را ببیند. تنفس سی درصد با دستگاه، علائم حیاتی صفر.»

از ساعات گذشته اخبار ضد و نقیضی درباره مرگ بهنام محجوبی در رسانه‌ها منتشر شده است.

ابراهیم‌الله بخشی پیش‌تر گزارش کرده بود که بهنام محجوبی از دنیا رفته اما دستور داده‌اند تا سه روز دستگاهها به صورت نمایشی به او وصل باشد.

انتشار اخبار مرگ احتمالی بهنام محجوبی، درویش گنابادی که با وجود ابتلا به بیماری و ناتوانی از تحمل زندان به دو سال حبس محکوم شده بود بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و افکار عمومی ایران داشته است.

روز گذشته ویدیویی از بتول حسینی، مادر بهنام محجوبی در مقابل بیمارستان لقمان منتشر شد که در آن وی می‌گفت اجازه ملاقات با فرزندش را به او نمی‌دهند.

بهنام محجوبی به بیماری اعصاب مبتلا و  مدت‌ها در زندان از دسترسی به داروهایش محروم بود

در تابستان سال گذشته‌، بهنام محجوبی به جای انتقال به بیمارستان و معاینه توسط پزشک معالج، به بیمارستان روانی «امین‌آباد» منتقل و در آن‌جا بستری شد.

در مدت بستری در این بیمارستان، به او داروهایی تزریق کرده بودند که مشخص نیست محتوای آن‌ها چه بوده است.

نیمی از بدن بهنام محجوبی پس از بازگردانده شدن به زندان فلج شده بود اما مسوولان زندان «اوین» هم‌چنان از آزادی او جلوگیری می‌کردند.

منبع : استان وایر