پیام دریافتی؛ واکنش به انتشار مطلبی با عنوان نامه ای خطاب به آقای مسعود وحدت؛ «هیچ به آن روز فکر کرده اید؟»

۱,۱۴۸

سلام و عرض ادب خدمت شما اخوان گرامی.

در رابطه با مطلبی که به عنوان ( نامه‌ای به آقای حاج مسعود وحدت ) داشتید لازم بود در این موضوع با شما تذکراتی داده شود هم بعنوان یاد آوری اول به شخص خودم و هم به شما اخوان گرامی که در بعد مسافت بیشتری نسبت به شخص جناب وحدت می باشید .
اول بر همه فقرای شهر ستان خرم آباد پوشیده نیست که ایشان همیشه در حد اجازت داده شده از سوی قطب وقت حرکت کرده و هرگز مرز اجازت را نشکسته و همیشه خود را جزئی از کل فقرا دانسته و می داند. اگر هم در این لایو سخنی در رابطه با تجدید بیعت رفته مطمئن باشید که بنا به اجازت صادره در شهرستان خرم‌آباد هست.

دوم اینکه روحیه ایستاده گی ایشان در برابر دشمن فقر و درویشی احتیاج به گفتن نیست که بر همه فقرایی که ایشان را حتی دورا دور میشناسند روشن است .

سوم اخوانی که غیر از شهرستان خرم آباد می باشند که شما هم در آن جماعت می باشید نسبت به فرمایش ایشان کجای قضیه هستید که به خود اجازه ایراد و تذکر را می دهید ، روی سخن ایشان به فقرای شهرستان خرم‌آباد می باشد نه دیگر اخوان خارج از شهر .
سوم. برادران ایمانی بدانیم و بدانید انتقادی که پایه و اساس نداشته باشد و بدون شناخت از اصل موضوع باشد آب به آسیاب ریختن دشمن می باشد .

چهارم به نظر اینجانب اگر نگارنده این نامه با اخلاقیات جناب وحدت آشنا بود هرگز به خود اجازه نوشتن نامه را نمی داد.

پس خواهشمند است این مطلب را حتما بخوانید و در سایت اینو صوفی که همیشه در پی حقیقت بوده و هست، منعکس نمایید.

با تشکر از گرداننده گان سایت محترم و زحمت کش اینفو صوفی.

از فقرای سلسله گنابادی

سخنی با شخص عزیز نگارنده نامه :

اخوای گرام اگر شما یک روز از عمرت در کنار جناب وحدت بگذرانید حتما به روحیات ایشان آشنا شده و خواهی دانست که حرکات ایشان بر پایه درویشی می باشد نه خدای نکرده از روی هوا و هوس. به قول جناب حافظ ( عاشق هرچه باد، بادا باد )

نظرات طرح شده در این یادداشت الزاماً بازتاب دیدگاه اینفوصوفی نیست.