تلاش های نخ نماشده اداره فرق و ادیان خدشه ای به فعالیتهای حقوق بشری وارد نمی کند

۹۸۱

بر اساس آموزه های حق طلبانه و آزادی خواهانه بزرگان عرفان و تصوف ، دراویش که الگویشان را از بزرگان خود می گیرند؛ همواره بر این اعتقاد استوارند که در جمله ای معروف از ابوالحسن خرقانی نمود پیدا کرده است :

آنکه در این سرا درآید نانش دهید و از ایمانش مپرسید، چه آنکس که نزد باریتعالی به جان ارزد البته بر خوان بوالحسن به نان ارزد.

و یا شیخ اجلّ سعدی علیه الرحمه که می فرماید :

بنی آدم اعضا یک پیکرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضوها را نماند قرار

دراویش به پیروی از رسم و آیین بزرگان خود همواره این قبیل آموزه ها را سرلوحه زندگی خود قرار داده و عمیقا به آن پایبندند.

از این رو پایگاه های خبری و اطلاعرسانی وابسته به دراویش راستین و ارادتمندان واقعی مکتب مجذوبعلیشاهیه و همچنین فعالان حقوق بشری که عمیقا اعتقاد به مکتب راستین عرفان دارند ظلم علیه هموطنانمان را در هیچ کجای دنیا بر نمی تابند و چنانچه هر جا مظلومی مورد ظلم حاکمان جبار واقع شود به آن واکنش نشان میدهند.

هموطنانمان از آیین ها و اقوام گوناگون از این امر مستثنا نیستند و چنانچه ظلمی بر ایشان شود ، آزادیخواهان راستین فریاد تظلم خواهی سر می دهند و بیکار نمی نشینند.

اما دادخواهی ها و تظلم خواهی دراویش راستین و حقیقت طلب در دفاع از حقوق شهروندان  و هموطنانمان در اقصی نقاط ایران ، دست اندرکاران و گردانهای بسیج سایبری اداره فرق و ادیان را خوش نیامده و مرتبا علیه فعالیتهای حقوق بشری آزادیخواهان با روش های نخ نما شده ، سعی در شبهه افکنی دارند.

نمونه ای از این دست و پا زدن های مذبوحانه گردانهای ارتش سایبری اداره فرق و ادیان را در ادامه می آوریم : 

▫️ فرقه‌های انحرافی و ضاله از سال‌های نه‌چندان دور، با همکاری و مشارکت‌های دسته‌جمعی، علی‌رغم تفاوت‌های بی‌شمار، با یک هدف مشترک مواضع خصمانه خود را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند.

▫️ فرقه ضاله بهاییت که از حمایت‌های بی‌وقفه رژیم منحوس اسرائیل برخوردار بوده، ارتباطات دیرینه و عمیقی با دراویش فرقه نعمت الهیه دارد و امروز مشاهده می‌شود که این ارتباطات نه‌تنها آشکارا صورت می‌گیرد بلکه بیشتر هم شده است.

▫️ به‌عنوان نمونه، گزارشگر ویژه حقوق بشر در ایران، دریکی از گزارش‌های سالانه خود، بهاییان و دراویش را به‌عنوان یک اقلیت مذهبی مطرح کرد و رفع مشکلات و رسیدگی به مشکلات آنان را از مجامع بین‌المللی درخواست کرده بود.

▫️ دراویش فرقه نعمت الهیه، در نشست‌های بین‌المللی و حقوق بشری، به‌صراحت از حقوق بهاییان دفاع کرده و خواستار احیای حقوق پایمال‌شده آنان هستند و در مقابل هم، روسای فرقه ضاله به‌عنوان سخنگوی فرقه نعمت الهیه عمل می‌کنند.

▫️ با فوت نورعلی تابنده، سران بهاییت، پیام‌های تسلیت خود را همراه با تصاویر حضورشان در منزل نورعلی تابنده در فضای مجازی منتشر کردند و حمایت همه‌جانبه خود را از دراویش داعشی در مجامع حقوق بشری ابراز کردند.

▫️ همگرایی روسای جریان دراویش با فرقه ضاله بهاییت، نشان‌دهنده، فرمان‌برداری مستقیم آنان از یک دشمن واحد علیه نظام جمهوری اسلامی است که با این هدف مشترک، سیاست‌های دیکته شده آنان را در مسلک فرقه‌ای‌شان به طریق مختلف، اجرا می‌کنند.

این مجموعه مقالات با هدف افشای توطئه ها و برنامه های چیده شده (البته نخ نما) از سوی اداره فرق وادیان علیه دراویشِ ارادتمندِ مکتب راستین تصوف و عرفان و شاگردان دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه (مکتب مجذوبعلیشاهیه) ادامه دارد.

پایگاه خبری – تحلیلی اینفوصوفی