مطلبی خطاب به آقای علیمحمد صابری

۲۶۴

باسلام
آقای علیمحمد صابری مطلب اخیر شما دیده و خوانده شد.
سعی کرده اید تا همچون همیشه در بزنگاه وارد میدان شوید و شعله فتنه ای را که خود و همفکرانتان روز و شب در آتش آن می دمید را برای چند صباحی پایین بکشید.
در همان ماههای آغازین حصر و حبس خانگی پیر و ملجأ و مرادمان حضرت آقای حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه پیامی مشابه به اینفوصوفی ارسال نمودید، درست در گرماگرم شرایطی که آهسته آهسته ابرها در حال کنار رفتن بود و دست های توطئه چین و تفرقه افکن رو می شد.
در همان زمان هم افرادی نظیر آقای رضا تابنده صفحه اینستاگرامی خود را به مکانی برای برائت جویی و انتقام گیری از خواهران و برادران ایمانیِ گرفتار، تبدیل کرده بود.
بیانیه های آتشینی بیرون می داد که دل هر درویش دردمندی را مغموم می کرد. نظیر همان بیانیه معروفی که در آن، درویش شهید راه حق و حقیقت محمدیاور ثلاث را مقصر و مستوجب قصاص دانسته ولی از دستگاه فاسد قضایی برایش طلب رأفت و مغفرت کرده بود و بعدها بخاطر ننگ این بیانیه آن را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد.
در آن روزها و در شرایط بی خبری و عدم دسترسی به اخبار پیر و مولایمان حضرت آقای مجذوبعلیشاه – به دلیل مسدودسازی پایگاه های خبری دراویش و پاشیدن بذر تفرقه و نفاق نسبت به خبرگزاری هایی چون دُرّ تی وی که همیشه صدای دراویش دربند و گرفتار بود –صفحه اینستاگرام آقا رضا تابنده ، به مکان نفاق و چنددستگی دراویش مبدل شده بود و مرتبا ایشان می گفت که اخباری را که منتشر می کند، از افراد معتمد در دولتسرا، نظیر دکتر پازوکی می گیرد و مشتی خبر کذب و یا در بیشتر مواقع تکراری را تحویل فقرای به تنگ آمده می داد.
در همان زمان خبرگزاری ضدصوفیه که در شب واقعه گلستان هفتم برای پیر و مرادمان «شمارش معکوسِ» بازداشت منتشر کرده بود، به موازات، این مولازاده را مورد تفقد خود قرار داده و برایش بوقهای تبلیغاتی راه انداخته بود.
همان زمان ما متوجه جریان نفاقی شدیم که با شعار «مولازادگی» بر طبل برائت جویی می کوفتند و بوقچی هایشان به دنبال ایشان ولوله و همهمه راه می انداختند.
در آن مقطع زمانی، اینفوصوفی در شرایط سانسور و بی خبری و خفقان ناشی از وقایع گلستان هفتم آغاز به فعالیت کرد و تلاش برای رفع حصر مولای مکرم حضرت آقای مجذوبعلیشاه ، اثبات بیگناهی درویش راه حق شهید محمدیاور ثلاث و آزادی برادران و خواهران ایمانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داد.
در کنار کلیه فعالیتهایی که جهت آگاهی و روشنگری انجام می داد، مجموعه برنامه هایی با عنوان «رصد و بازنگری» توسط این مجموعه خبری تهیه و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت تا دراویش از عمق توطئه های صورت گرفته نسبت به قطب سلسله جلیل القدر حضرت آقای مجذوبعلیشاه مطلع گردند.
در قسمتی از این مجموعه برنامه های روشنگری، که قرار بود «در قسمت بعدی آن» به آقای رضا تابنده و عملکرد وی پرداخته شود، شما پیامی برای دست اندرکاران اینفوصوفی ارسال کردید و گفتید من دو روز آتش بس اعلام می کنم و طرفین را دعوت به سکوت و آرامش می کنم.
این پیام شما حاوی نکات مهم بود.
شما در این پیام به صراحت اذعان کردید که اگر سرمنشأ اصلی فضای فحاشی، تهمت، افترا و برچسب زنی و تهدید و تحقیر محترمین مورد وثوق حضرت آقای مجذوبعلیشاه نیستید ولی قطعا یکی از اعضا اصلی هیأت تحریریه سیاهه نویسان هستید.
در آن هنگامه مشخص شد که شما و همفکران شما در آن معرکه ای که در فضای اینستاگرامی با ایجاد فضای آلوده به تهمت، افترا و هتاکی نسبت به مربی جلیل القدر جناب آقای حاج دکتر سیدمصطفی آزمایش – که در تلاش شبانه روزی برای رفع حصر از مولای درویشان حضرت آقای مجذوبعلیشاه بودند – راه انداخته بودید، قرار دارید، چرا که پیام شما برای اعلان آتش بس معنای دیگری نداشت، مگر آنکه در واقع شما می خواستید با ارسال این پیام، آتش فتنه ای که خود برافروخته بودید را برای مدت کوتاهی پایین بکشید.
چرا ؟ چون در آن زمان ما و یاران ما در تلاش برای دستیابی به سه هدف، «رفع حصر از مولای مکرم، آزادی اخوان و خواهران زندانی و خلاصی شهید ثلاث از حکم ناعادلانه اعدام»، بودیم و گویی شما و همفکران شما نمی خواستید این اهداف به هیچ ترتیبی محقق شوند.
آنجا بود که ما بسیار شگفت زده، تلاش کردیم تا بیشتر به واکاوی رخدادهای گلستان هفتم بپردازیم تا دستهای پیدا و پنهان توطئه علیه پیر و مرادمان را رو کنیم.
آقای علیمحمد صابری شما همواره در بزنگاه های حساس وارد می شوید و می خواهید آتش فتنه ای که خود شما یکی از اصلی ترین برپاکنندگانش هستید را خاموش کنید.
نمونه های بارز آن به شرح زیر است:
۱ – زمانیکه قرار بود در برنامه رصد و بازنگری به فعالیتهای مخرب رضا تابنده و ارتباطات کانال ضدتصوف خبرگزاری صوفیه با ایشان پرداخته شود.
۲ – زمانیکه یک مصاحبه کذابی توسط شیخ زاده های آقای مرتضی محجوبی از پدرشان شد و ایشان در آن مصاحبه حقیقت را وارونه جلوه داده و بعد این دستاویزی شد تا فرشید محجوبی رفیق شفیق آقای رضا تابنده هرآنچه لایق خودشان بود به یاران راستین دکتر نورعلی تابنده نسبت دهند، در آن زمان هم در باب جایگاه مشایخ اقدام به سخنوری کردید.
۳ – اینبار هم وقتی وارد بزنگاه های بغرنج شدید که آش آقای پازوکی با ایادی اش نظیر: آریا سیروس ، منصور امیریان ، سیدطاهر رکنی ، مهران رهبری ، رضا تابنده ، رحمت الله تابنده ، علی صمدی ، علی مصداقی ، هوتن مداوی، فرشید محجوبی، عباس محمدی، مسعود رخشان آنقدر شور شده که دیگر کار از این حرفها گذشته.
شما همیشه نقش پوششی را برای شهرام پازوکی و مولازاده ها بازی کردید.
کسانیکه در این گروه چندنفره تان فعالیت می کنند از شهرام پازوکی حرف شنوی ندارد.
برای همین هم، شهرام پازوکی هرآنچه باید در راستای اجرای منویات بالادستی ها یعنی همکارش آقای حداد عادل مشاور عالی علی خامنه ای رهبر نظام باشد، از طریق پروژه مو لازاده پرستی و شخص رضا تابنده و رحمت الله تابنده برای این گروه چند نفره مشق می کند و به این ترتیب می بینیم که هر یک با سبک و سیاق خود در این عرصه قلم فرسایی می کنند.
آقای علیمحمد صابری شما در یک فایل صوتی گفته اید که نقش هایی در حوزه شریعت دارید. ایا شما هم همچون حسینعلی کاشانی ها مراوداتی با بیوت مراجع تقلید حکومتی نظیر علوی گرگانی ها که فتوا به حرام بودن ملاقات با قطب دراویش صادر کرده بود، دارید؟!
آیا این جمله خود را به خاطر دارید که برای ما نوشتید:
«من گفتم آنها دو روزی ساکت باشند تا شما از ساختن کلیپ علیه فقرا دست بردارید…»
اقای صابری خودتان به خوبی می دانید که ما تنها کاری که می کردیم بیان حقیقتی بود که پرده از پروژه مولازاده پرستی برمی داشت و غبار آتشی را می دیدیم که شما قطعا یکی از برپاکنندگانش بودید.
دست از تدلیس و حیله بردارید و با خود صادق باشید.
شما در زمره لایکیست های پستهای کسانی هستید که شبانه روز با نامهای مستعار در حال فحاشی، هتاکی، افترا، تهمت زنی و تهدید به قتل با فتوای حکومتی علیه مبارزان راه آزادی و جویندگان حقیقت اند.
یکی از نمونه های این افراد که مستقیما از طریق ارادت ورزی به شخص آقای رضا و رحمت الله تابنده بر این فضای آلوده دامن می زند شخص آقای آریا سیروس است که با نامهای مستعاری همچون سامان شاهین پور و ابراهیم ادهم مرتبا در حال فتنه و توهین به مربی جلیل القدر جناب آقای حاج دکتر سیدمصطفی آزمایش – گنجینه عرفان، ادب و فرهنگ برای ایرانیان – است که در راستای وظیفه مستقل محوله بر ایشان از سوی دکتر نورعلی تابنده حضرت آقای مجذوبعلیشاه به امر تعلیم و تربیت سالکان راه حق مبادرت دارند.
آقای علیمحمد صابری خبر رویگردانی توده های دراویش تجدید بیعت کرده از تصوف حکومتی که امثال شما طراحانش بودید به ما رسیده.
بسیاری از یاران راستین و وفادار به بیعت با دکتر نورعلی تابنده بر این باورند که در دورانی که درویش وارسته خود را معرفی نفرمودند امر تعلیم و تربیت برای علاقه مندان به عرفان و تصوف راستین معلق نمانده و به اشاره دکتر نورعلی تابنده استادی هست که به تربیت و تعلیم شاگردان و سالکان اهتمام ورزد.
در این میانه شما می بینید که دکان دین فروشی تان بی رونق شده، اما آیا بهتر نیست به جای اینکه در راه دانشمند فاضل دکتر سیدمصطفی آزمایش سنگ اندازی کنید، در عوض اتلاف وقت در صفحات اینستاگرامی و فحاشی و لایک کردن تهمت ها، سری به کانال های ایشان در تلگرام و اینستاگرام بزنید و در زمره مخاطبین میلیونی ایشان قرار بگیرید بلکه امیدی به تعلیم و تربیت شما باشد؟
گردانندگان اینفوصوفی
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰