پرسش نامه! یک درویش گنابادی : «اگر این رویه ادامه یابد به ناچار مجبور هستیم برای ستاندن داد از بیدادگر به خیابان ها بیاییم»

۱,۹۷۴
یکی از پیروان و ارادتمندان طریقت نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی مطلبی را برای پایگاه خبری درویشان در جهان (اینفوصوفی) ارسال فرموده اند، از آنجهت که این پایگاه صدای دراویش گنابادی را به گوش جهانیان می رساند در صدد برآمدیم نسبت به انتشار آن اقدام نماییم؛ پیشاپیش از این برادر ارجمند و گرامی نهایت سپاس و قدردانی را داریم.
متن این پرسش نامه بدین شرح است :
درود بر همه دوستان
 پرسش نامه!
‌‌دوشنبه
۷ خرداد ۱۳۹۷
۲۸ می ٢٠١۸
۱۲ رمضان ١۴٣٩‏
– چند پرسش با موضوعیت گلستان هفتم مطرح می شود که امید است دوستداران #عرفان و #تصوف مرحمت فرموده و برسانند به دست سروران عزیزی که در نامه مورخ ۱۷اسفند۹۶ به عنوان نمایندگان امور «اجتماعی»! سلسله «انتخاب»! شدند.
– با توجه به موضوع مهمی همچون سلسله گنابادی، که مهمترین سلسله درویشی و بزرگترین جمعیت ایران می باشد و حساسیت واقعه گلستان هفتم بدیهی است که سروران مکرم هرچه زودتر پاسخگو باشند .
– پیش از آنکه کسانی موضوع اجتماعی را درویشی نمایند و بگویند مرید را چه به این غلط ها که برای مراد و یا بزرگترها تعیین تکلیف نماید! بایستی عرض کنم ، در نامه یاد شده عنوان «#اجتماعی» را در نظر بگیریم و موضوع «#انتخاب» را! هر دوی این عنوان ها نشان خواهد داد که موضوع «فقری» نمی باشد و موضوع اجتماعی نیز طبق دستورات مولاناالمعظم حضرت #دکترنورعلی_تابنده_مجذوبعلیشاه ارواحنافداه به خود فقرای عزیز واگذار شده و سرورانی که «انتخاب» شده را به همین جهت «انتخاب» می شود نقد کرد و ایشان را مطالبه نمود! چراکه موضوع «اجتماعی ست و ارتباطی به امور “فقری ندارد.
– و با این توضیحات کوتاه که اگر لازم شد بیشتر می شود می رویم به پرسش های مطرح شده از سروران گرامی.
  • چرا اساسا حضرت دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه ارواحنافداه در بازداشت خانگی هستند و تحت چه مجوزی قانونی و کدام نهاد ایشان را محدود کرده اند؟! باید در سریعترین زمان ممکن پاسخگو باشند، مردم برده حکومت نیستند و این حکومت ها هستند که بنده مردم می باشند و باید تحت امر ملت باشند.
  • جامعه هنوز حصر حضرت آیت الله العظمی حسینعلی منتظری رحمت الله علیه را فراموش نکرده است و مظالمی که بر ایشان وارد شد و کسی پاسخگو نبود. همچنین آقایان موسوی و کروبی که از مسئولان عالی رتبه رژیم بودند!
چرا نمایندگان محترم بعد از گذشت سه ماه هنوز یک خط در اعتراض به حصرخانگی حضرت ایشان ننوشتند و نگفتند و دولت را مطالبه نکرده اند؟!
  • چرا حقوق زندانیان بیگناه ما را یادآور  نشده اند و پیگیری ننموده اند!؟ در اعتراض به وضعیت زندانی ها که اسناد شکنجه ایشان موجود است به گواهی زندانیانی که تماس داشته اند و نمونه بارز آن شهادت سردار جانباز محمد راجی که زیر شکنجه به درجه رفیع شهادت نائل شد، مانند وحید بنانی، محمد اسحاق آبادی! مگر پیامبر با اسیر اینگونه رفتار می کرد؟ فیلم های آن شب را به حتم دیده اید! فرض محال بگیریم کسی خطا کرده باشد! باید سرکوبگران اینگونه با او رفتار کنند؟ و پس از آن هم مسئولان امور با تهدید پاسخ بدهند و نمایندگان منتخب نیز کوچکترین حرکتی ننمایند!؟

 

  • و اگر در پاسخ عنوان شود که کارهایی صورت گرفته! چرا؟ گزارشات آن به جامعه فقری نرسیده! آیا میلیون ها درویش را هیچ می پندارید و مهم نیست که بدانند که چه بر برادرانشان می گذرد؟! این چه شبهاهتی به آموزه های اسلامی دارد؟! بلکه در تضاد موازین اسلام است!
  • چرا در اعتراض به تعطیلی مجالس و حسینیه ها که بصورت قانونی و با استفتاء مراجع عظام و حکم حضرت آیت الله العظمی سید روح الله الموسوی الخمینی الهندی دایر بوده است نوشته نشده است!؟ آیا #مجالس ذکر خدا و اقامه نماز و پرپایی مجالس ختم قرآن حرام اعلام شده!؟ این چه فرقی با خلافت امویان و عباسیان و خلفای ظلم جور دارد!؟ و اگر شده چرا؟ هنوز پس از ۹۹ روز مجالس تعطیل است و ارتباطات قطع!؟ و هیچ #گزارشی به میلیون ها دوستدار مکتب عرفان داده نشده است!؟
  • چرا در اعتراض به پلمپ انتشارات حقیقت و اماکن فرهنگی درویشان کاری صورت نگرفته؟! و اساسا بر مبنای کدام قانون مراکز خدماتی و فرهنگی مردم را پلمپ کرده اند!؟ چه کسانی و کدام نهاد مسئول این رفتارهای فراقانونی است!؟ قانون برای حفظ نظم و احقاق حقوق مردم است نه رفتارهای افرادی معلوم الحال و مجهول الهویه!؟آیا این مراکز جز خدمت به فرهنگ ایران و بشر کار دیگری مگر انجام داده اند!؟ کارنامه درخشان این عزیزان بخوبی نمایان است!
  • چرا در رابطه با فوت نیروهای انتظامی بیانیه تسلیت زده شد، که از خداوند برای همه درگذشتگان طلب مغفرت داریم، اما در خصوص شهادت سردار جانباز محمد راجی که برای این مملکت سالها در نبرد با دشمن جانبازی کرده بود کوچکترین اقدامی نشد؟! و با کمال وحاقت در زیر شکنجه او را کشتند و در خفقان شبانه بخاکش سپردند!؟ چطور می شود! تبلیغات وسیعی برای یک بسیجی که حضورش در آنجا غیرقانونی بوده و مرگش در حاله ای ابهام !، این همه مراسم گرفته می شود، نمایندگان منتخب گرامی تسلیت می گویند! آقای خامنئی به دیدار خانواده ایشان می رود و قرآن امضاء شده هدیه می دهند! تمام حکومتی ها به ملاقات خانواده شخص مذکور رفته و دلجوئی می کنند و درویشان را که قربانی بوده اند، مانند همه این سالها متهم کرده و حتی یک نفر به خانواده سردار جانباز شهید محمد راجی تسلیت هم نگفت!و ناجوانمردانه تهمت های ناروایی نیز روانه کردند!؟

 

  • مهمی چون این پرونده هیئت تحقیق و تفحص تشکیل نشده و بدون بررسی کامل و دقیق و با عجله اظهارتی بیان شد که نه تنها قانونی نبود! بلکه در تضاد با قانون و شرع اسلام است! رئیس پلیس و تریبون های نمازجمعه چه کاره هستند که بلافاصله حکم قتل و قطع دست و پا صادر می کنند!؟ قانون برای چه وضع شده!؟ و چرا منتخبین محترم به این بیشمار موارد ضدقانونی و ضدانسانی و ضداسلامی اعتراض نکرده‌اند!؟
  • و هزاران چرای دیگر که در یک نامه نمی بگنجد و جایی می خواهد که درد دل مردم شنیده و به آن رسیدگی شود و با نگاهی به کارنامه ۴ دهه ای حاکمیت چیزی بعید است و منتخبین محترم نیز تاکنون دردی از درویشان گنابادی دوا نکرده‌اند و حتی پاسخی هم نگفته اند!؟

اگر این رویه ادامه یابد به ناچار مجبور هستیم برای ستاندن داد از بیدادگر به خیابان ها بیاییم.

در آخر موضوعی را شاید در این دوران بایستی یادآور شد : این است! نویسنده این چند پرسش، مستقل از هر گروه، حزب، مذهب، سایت و غیره می باشد و فعالیت اینجانب(داودمهرادجم) فقط و فقط متوجه خودم می باشد و کسانی که بنده را می شناسند به خوبی می دانند که از نظر اعتقادی فقط به بزرگان سلسله جلیله نعمت الهی سلطانعلیشاهی گنابادی، باور دارم و افتخار می کنم و به همین جهت ما این سلسله را کامل در هر امری می دانیم و هنگامی که کاملترین را داریم خلاف عقل است که بخواهیم به نزد دیگران برویم.

زیرا از نسبت دادن و برچسب زدن پرهیز نمایند و اگر هر مورد دیگری نسبت داده شود مسلما پاسخ خواهم گفت و در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.
شوربختانه و شاید خوشبختانه! امروز کوچکترین کاری می خواهی انجام دهی بایستی یادآور شوی که به جایی بستگی نداری و… امیدار هستیم که آنهایی هم که بستگی دارند به هر گروه ، حزب ، نهاد و غیره، شرافت داشته باشند و به مردم بگویند که متعلق به کجا هستند!
نکته: بنده یک فرد ساده مانند دیگران هستم که در این دوران احساس می کنم که باید دغدغه های خودم را عنوان کنم تا شاید چاره ای برای آن با دیگران عزیزان بیابم و خرد ایشان بهرمند گردم.
سپاسگذارم و دوستدار همه سروران گرامی.
و من الله التوفیق
منتظر پاسخگویی شما سروران گرامی هستیم