برگزاری بزرگداشت سالروز تولد دکتر نورعلی تابنده ملقب به مجذوبعلیشاه توسط جمعی از علاقه مندان و ارادتمندان وی

۳۰۵
روز چهارشنبه ۲۱ مهر ماه  ۱۴۰۰ به مناسبت بزرگداشت سالروز تولد دکتر نورعلی تابنده ملقب به مجذوبعلیشاه جمعی از علاقه مندان و ارادتمندان وی گرد هم آمدند و با برگزاری مراسمی یاد و خاطر وی را گرامی داشتند.
این مراسم در شهرهای مختلف ایران، در جمعی صمیمی و دوستانه برگزار شد.

دوستداران، مریدان و ارادتمندان دکتر نورعلی تابنده از یکم اسفندماه سال نود و شش خورشیدی همزمان با آغاز حصر خانگی دکتر نورعلی تابنده از دیدار وی محروم بودند.
دکتر نورعلی تابنده حقوقدان برجسته و از چهره های سیاسی ملی به شمار می رود.
وی بیش از دو دهه مسندنشین یکی از اصلی ترین طرایق صوفیانه در ایران سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی به شمار می رود.
پس از درگذشت مشکوک وی به دلایل ناشناخته، کمپین دادخواهی برای بررسی دلایل درگذشت مشکوک این عارف معاصر از سوی برخی از دوستداران، ارادتمندان و هوادارانش برپا شد و کمیته ای جهت بررسی ابعاد مشکوک درگذشت وی تشکیل شد که هنوز هم به فعالیت خود ادامه می دهد.
کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده با بررسی های انجام شده دریافتند که نمایندگان موسوم به نمایندگان اربعه افتخاری نقشی فعال در حصر خانگی و اعمال محدودیت ها بر دکتر نورعلی تابنده و سرانجام درگذشت مشکوک وی داشته اند.
نمایندگان اربعه افتخاری به چهار تن از افرادی اطلاق می شود که در هماهنگی کامل با نهادهای اطلاعاتی- امنیتی با اعمال محدودیت بر دکتر نورعلی تابنده با قطع کامل ارتباط وی با مریدانش و اخراج خدمه وفادار به ایشان از دولتسرای محل سکونتش نقش بسزایی در تسهیل بخشیدن به پروژه ترور خاموش و شکنجه سفید دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه داشتند.
این نمایندگان عبارتند از: آقایان حاج محمد تابنده، حسینعلی کاشانی بیدختی، غلامرضا هرسینی و میریونس جعفری اصل.
براساس اظهارات صریح میریونس جعفری اصل، در رأس این چهار تن محمد تابنده است که فرد مورد وثوق نهادهای اطلاعاتی – امنیتی در تشکیلات گنابادی بشمار می رود.
چندی پیش حسینعلی کاشانی یکی از مقلدان مسلم آخوند علوی گرگانی در قم که مسئول جمع آوری وجوهات شرعیه در میان دراویش بود، به طرز نامعلومی درگذشت. پس از درگذشت وی شهرام پازوکی یکی از مهره های نظام در انجمن حکمت و فلسفه جایگزین وی شد.
شهرام پازوکی در هماهنگی کامل با اداره فرق و ادیان وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه مسئولیت کادرسازی نیروها جهت عضوگیری در میان دراویش به نفع منافع نظام را برعهده دارد.
وی مسئول کارگروه اتاق ادیان و عرفان یا همان ادیان و فرق در انجمن پژوهشی حکمت و فلسفه بشمار می رود.