احیا بدن بیولوژیک پس از مرگ موقت و بازگشت به حیات دنیوی

۱,۰۱۴

تن و روان ما نسبت‌شان مانند لامپ و نور است (در این زمینه برای درک مخاطب مثالی ارائه می‌گردد) عدم توجه به حفظ و صحه بدن باعث می‌شود کارایی بدن به عنوان یک لامپ که از آن نور غیب در عالم شهادت تشعشع می‌کند کم شود بلکه به‌طور کلی تعطیل شود. چرا مکتب سلوک تن و روان بر بستر سیر انشایی تحول جوهری بر اساس آموزه‌های بزرگان معنوی و آیات قرآن مجید توجه به حفظ و صحه بدن دارد. اصل و قانون را میگذارد بر «وَکُلُوا وَاشْرَبُوا وَلَا تُسْرِفُوا» (آیه ۳۱ سورهٔ اعراف).
حفظ تعادل بین نیاز بدن به خواب و نیاز بدن به بیداری. نیاز بدن به فعالیت و نیاز بدن به استراحت. اصولا حفظ تعادل از اسرار مهم حفظ الصحه بدن است.
موت یا مرگ بیولوژیک یکی از سوژه‌های علوم رسمی است. اشاره به آیه «کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَهُ الْمَوْتِ» (آیهٔ ۱۸۵ سوره آل عمران) و مواردی نظیر الیاس و ادریس در قرآن مجید که پیش از موت از زمین به مکانی در آسمان انتقال داده شده‌اند. منجی مورد نظری که در قرآن مورد اشاره قرار گرفته شخص عیسی (علیه‌السلام) است که ایشان به مرگ طبیعی از دنیا نرفته‌اند بلکه به مکانی در آسمان انتقال پیدا کرده‌اند تا به‌موقع برگردند و مأموریت‌شان را انجام دهند.
ارایه نظریات مختلف در بحث رجوع منجی موعود منتظَر و واکاوی آن.

 

Voir cette publication sur Instagram

 

و بازگشت به حیات دنیوی تن و روان ما نسبت‌شان مانند لامپ و نور است (در این زمینه برای درک مخاطب مثالی ارائه می‌گردد) عدم توجه به حفظ و صحه بدن باعث می‌شود کارایی بدن به عنوان یک لامپ که از آن نور غیب در عالم شهادت تشعشع می‌کند کم شود بلکه به‌طور کلی تعطیل شود. چرا مکتب سلوک تن و روان بر بستر سیر انشایی تحول جوهری بر اساس آموزه‌های بزرگان معنوی و آیات قرآن مجید توجه به حفظ و صحه بدن دارد. اصل و قانون را میگذارد بر «وَکُلُوا وَاشْرَبُوا وَلَا تُسْرِفُوا» (آیه ۳۱ سورهٔ اعراف). حفظ تعادل بین نیاز بدن به خواب و نیاز بدن به بیداری. نیاز بدن به فعالیت و نیاز بدن به استراحت. اصولا حفظ تعادل از اسرار مهم حفظ الصحه بدن است. موت یا مرگ بیولوژیک یکی از سوژه‌های علوم رسمی است. اشاره به آیه «کُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَهُ الْمَوْتِ» (آیهٔ ۱۸۵ سوره آل عمران) و مواردی نظیر الیاس و ادریس در قرآن مجید که پیش از موت از زمین به مکانی در آسمان انتقال داده شده‌اند. منجی مورد نظری که در قرآن مورد اشاره قرار گرفته شخص عیسی (علیه‌السلام) است که ایشان به مرگ طبیعی از دنیا نرفته‌اند بلکه به مکانی در آسمان انتقال پیدا کرده‌اند تا به‌موقع برگردند و مأموریت‌شان را انجام دهند. ارایه نظریات مختلف در بحث رجوع منجی موعود منتظَر و واکاوی آن. #الیاس #ادریس #عیسی_بن_مریم #مسیح #سلوک_تن_و_روان #دکتر_سیدمصطفی_آزمایش #قرآن_مجید #منجی_موعود_منتظر

Une publication partagée par Seyed Mostafa Azmayesh (@seyed.mostafa.azmayesh) le

مجموعه آموزه های دکتر سیدمصطفی آزمایش