بهنام محجوبی با سرفه و نفس‌تنگی به انتقال بهنام موسیوند به زندان رجایی‌شهر اعتراض کرد

۶۲۷

با سرفه و نفس‌تنگی به انتقال بهنام موسیوند به زندان رجایی‌شهر اعتراض کردند

‎زندان‌بانان اصرار دارند که حقیقت را مخفی نگه دارند. با وجود گزارش‌ها و روایت‌های بسیاری که منتشر شده‌اند، شرایط زندان‌های جمهوری اسلامی ایران‌ در دوران شیوع ویروس کرونا وخیم است؛ نه امکانات کافی هست و نه پروتکل‌هایی مثل فاصله‌گذاری اجتماعی عملی ا‌ست. زندانیان، به ویژه زندانیان سیاسی و عقیدتی که برای جمهوری اسلامی حکم «امنیتی» دارند، روزگارشان سخت‌تر می‌گذرد؛ هرچند هر از گاهی خبری از سوی آن‌ها منتشر شود.

‎در فایل صوتی صدای «بهنام محجوبی»، زندانی سیاسی بند هشت «اوین» را می‌شنوید که نامه سرگشاده‌ای را می‌خواند. او در حین خواندن این نامه، بارها به سرفه می‌افتد و تنگ شدن نفس‌ او آشکار است.

‎بهنام محجوبی و «یاسر جمالی»، دیگر زندانی سیاسی ساکن بند هشت اوین این نامه اعتراضی را درباره انتقال هم‌بندی سابق‌ خود، «بهنام موسیوند» به زندان «رجایی‌شهر» نوشته‌اند.

‎این دو زندانی سیاسی در این نامه با گذری کوتاه بر شرایط زندان، شرح می‌دهند که در چه وضعیتی قرار دارند.

‎جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، بهنام محجوبی و یاسر جمالی، دو زندانی سیاسی و عقیدتی بند هشت زندان اوین با ارسال فایلی صوتی، نامه‌ای سرگشاده خواندند که شرایط زندان را تشریح می‌کرد. آن‌ها هم‌چنین نسبت به انتقال بهنام موسیوند، دیگر زندانی سیاسی که از بهداری این زندان در شرایطی که به ویروس کرونا مبتلا است، به زندان رجایی‌شهر فرستاده شد، اعتراض کردند. فایل صوتی اما گواهی بر ادعای بهنام محجوبی است که چند روزی‌ است می‌گوید او هم به ویروس کرونا مبتلا شده است.

 

View this post on Instagram

 

‎🔹 با سرفه و نفس‌تنگی به انتقال بهنام موسیوند به زندان رجایی‌شهر اعتراض کردند ‎زندان‌بانان اصرار دارند که حقیقت را مخفی نگه دارند. با وجود گزارش‌ها و روایت‌های بسیاری که منتشر شده‌اند، شرایط زندان‌های جمهوری اسلامی ایران‌ در دوران شیوع ویروس کرونا وخیم است؛ نه امکانات کافی هست و نه پروتکل‌هایی مثل فاصله‌گذاری اجتماعی عملی ا‌ست. زندانیان، به ویژه زندانیان سیاسی و عقیدتی که برای جمهوری اسلامی حکم «امنیتی» دارند، روزگارشان سخت‌تر می‌گذرد؛ هرچند هر از گاهی خبری از سوی آن‌ها منتشر شود. ‎در فایل صوتی صدای «بهنام محجوبی»، زندانی سیاسی بند هشت «اوین» را می‌شنوید که نامه سرگشاده‌ای را می‌خواند. او در حین خواندن این نامه، بارها به سرفه می‌افتد و تنگ شدن نفس‌ او آشکار است. ‎بهنام محجوبی و «یاسر جمالی»، دیگر زندانی سیاسی ساکن بند هشت اوین این نامه اعتراضی را درباره انتقال هم‌بندی سابق‌ خود، «بهنام موسیوند» به زندان «رجایی‌شهر» نوشته‌اند. ‎این دو زندانی سیاسی در این نامه با گذری کوتاه بر شرایط زندان، شرح می‌دهند که در چه وضعیتی قرار دارند. ‎جمعه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹، بهنام محجوبی و یاسر جمالی، دو زندانی سیاسی و عقیدتی بند هشت زندان اوین با ارسال فایلی صوتی، نامه‌ای سرگشاده خواندند که شرایط زندان را تشریح می‌کرد. آن‌ها هم‌چنین نسبت به انتقال بهنام موسیوند، دیگر زندانی سیاسی که از بهداری این زندان در شرایطی که به ویروس کرونا مبتلا است، به زندان رجایی‌شهر فرستاده شد، اعتراض کردند. فایل صوتی اما گواهی بر ادعای بهنام محجوبی است که چند روزی‌ است می‌گوید او هم به ویروس کرونا مبتلا شده است. #بهنام_محجویی #دراویش_زندانی #زندان_اوین #زندانیان_عقیدتی_سیاسی_را_آزاد_کنید

A post shared by سعید سلطانپور🖋️s.soltanpoor (@saeid.soltanpoor) on