بازنشر؛ «نامه های بی جواب»

۸۹۸

نامه سرگشاده جدید به نمایندگان محترم اربعه افتخاری! که خود را والاتر از حضرت محمدرسول الله (ص) و حضرت مولاعلی (ع) میشمارند!

آیا این نامه نیز مانند سایر نامه از طرف نمایندگان اربعه محترم بیجواب میماند؟

به آقایان نمایندگان اربعه افتخاری محترم که خودرا والاتر از رسولخدا و مولا علی مرتضی میشمارند!

بعد از سلام عرض میشود:

آقای محمدتابنده و سایر اعضای گروه اربعه!

آن دوره که ناگهان اطراف حضرت آقای مجذوب علیشاه را علیرغم مخالفت صریح و مکرر ایشان، اجباراً از همه خادمان مورد تایید ایشان خالی ساختید، آنموقع که بلندگوها و وسایل ضبط صوت و پخش صوت و عکسبرداری و فیلمبرداری از محضر حضرت آقا جمع آوری و معدوم شد؛ آن زمان که دروازهء دولتسرای حضرت آفای مجذوب علیشاه بر عموم مشتاقان زیارت ایشان بسته شد و فقط شما افراد اربعه و عده اندکی از خدمه تازه تعویض شده نزدشان رفت و آمد می کردند، آن زمان که دهها و صدها درویش بی جرم و بی گناه مضروب و مصدوم و محبوس و شهید شدند و به مومنان و مسلمانان هزاران اهانت و بهتان وارد شد- بدون این که کوچکترین فرصت و موقعیتی برای دفاع از خودشان داشته باشند-، آیا مصداق این آیه شریفه نشدید:

« والذین یوْذون المومنین و المومنات بغیر ما اکتسبوا فقد احتملوا بهتانا و اثما مبیناً»

کسانی که مردان و زنان مؤمن را [با متهم کردن] به اعمالی که انجام نداده اند، می آزارند، بی تردید مرتکب سیئهء واردآوردن بهتان شده،و گناه بزرگی به گردن گرفته اند.

۵۸احزاب

 

«ان الذین یوٍذون الله و رسوله لعنهم الله فی الدنیا والاخره و أعدّ لهم عذابامهیناً»

قطعاً خداوند آن کسانی که خدا و پیامبرش را می آزارند، در دنیا و آخرت لعنتشان می کند، و برای آنان عذابی خوارکننده آماده کرده است.

۵۷/احزاب

دقت میکنید؟ آزار زنان و مردان اهل ایمان، آزار و اذیت «ولی الله»/ رسولخدا است، و آزار رساندن به رسولخدا، اذیت کردن خداوند است و نتیجهء مسلم و قهری آن این است که مطرود خلایق و ملعون خداوند در دنیا و آخرت گردند!

حالا که سخن به اینجا رسید به نظرم آمد که با شما آیه اول سوره انفال را نیز درمیان بگذارم و صادقانه شمارا به تعمق و تفقه و توجه در آن جویا شوم:

یَسْأَلُونَکَ عَنِ الأَنفَالِ قُلِ الأَنفَالُ لِلّهِ وَالرَّسُولِ فَاتَّقُواْ اللّهَ وَأَصْلِحُواْ ذَاتَ بِیْنِکُمْ وَأَطِیعُواْ اللّهَ وَرَسُولَهُ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ.

ای رسولخدا مردم نزد تو می آیند و درباره انفال حاصل از پیروزی در غزوه بدر سئوالات خودرا با تو مطرح میکنند. در جواب آنها بگو انفال متعلق به خداو متعلق به رسول خداست…

ازخدا و از رسولخدا اطاعت کنید!

مسلما شما از صریح آیه استنباط میکنید که در دوران حضور رسولخدا صلی الله در شهر مدینه و مکه، مردم آزادانه به دیدار ایشان میرفتند و سئوالهای خود را از ایشان میپرسیدند و مستقیماً از زبان مبارک ایشان جواب میگرفتند.

پس شما را چه میشود که این چنین پرسش مردم را درباره عملکردخود دردوره نمایندگی افتخاریتان در زمان حضرت آقای مجذوبعلیشاه مکررا بیجواب میگذارید؟

ممکن است عده ای با توجه به رویهء نامانوس شما باور کنند که شما اصلاًدیگر مسلمان نیستید و از پایبندی و پیروی از سنت رسولخدا اعراض کرده و روی برتابانده اید؛

شاید عده ای نیز تصور کنند که شما آقایان اربعه خودتان راوالاتر و برتر از رسولخدا میشمرید، و چون مقام شامختری نسبت به رسولخدا برای خودقائلید، متبخترانه وقعی به سئوالات مردم نمیگذارید!

اما هیچکس از شما نمیپذیرد که جوابی برای سئوالات صادقانه و طرح شده ندارید.

مگر شما نبودید که در اثنای اسفندماه ۱۳۹۶ و روزها و هفته ها و ماههای دوسال ۱۳۹۷-۱۳۹۸ مکررا  خطابه میگفتید و «ماجرای مفتضح برائت جویی از دراویش» را تبدیل به سکه رایج روز کرده بودید؟

چرا جوابی پیرامون بیلان عملکردتان ارائه نمیدهیدو نمیگویید چه‌ شد که از اصل اساسی قرآنی « از خدا و از رسولخدا اطاعت کنید!» روبرتافتید؟