حیات فرازمینی و راز اگزوپلانت‌ها

۱,۲۳۰

بحثی که در آستروفیزیک مطرح است تلاش برای یافتن سیاراتی‌است که حیات در آن‌ها وجود دارد. امروزه کشف دوربین‌های نجومی و استفاده از تلسکوپ‌های فضایی و رادیوتلسکوپ‌ها امکان رصد فضا را میسر نموده. همچنین سفرهای فضایی مسافران را به اکتشاف متدهایی رهنمون می‌شود که انسان را برای چنین سفرهایی مهیا می‌کند.
محققان همچنین به‌دنبال علائمی برای کشف علائم حیات در فضا (آب) هستند. اهمیت گاز متان در طبیعت. چرا یافتن ردی از گاز متان برای کشف حیات در دیگر سیارات قابل اهمیت است؟ در این گفتار به بررسی امکان حیات در مریخ نیز پرداخته می‌شود.
در قرآن بیان شده که مکان‌های قابل زیست در فضای بالای سر انسان (مکانا علیا) وجود دارد.

 

 

Voir cette publication sur Instagram

 

بحثی که در آستروفیزیک مطرح است تلاش برای یافتن سیاراتی‌است که حیات در آن‌ها وجود دارد. امروزه کشف دوربین‌های نجومی و استفاده از تلسکوپ‌های فضایی و رادیوتلسکوپ‌ها امکان رصد فضا را میسر نموده. همچنین سفرهای فضایی مسافران را به اکتشاف متدهایی رهنمون می‌شود که انسان را برای چنین سفرهایی مهیا می‌کند. محققان همچنین به‌دنبال علائمی برای کشف علائم حیات در فضا (آب) هستند. اهمیت گاز متان در طبیعت. چرا یافتن ردی از گاز متان برای کشف حیات در دیگر سیارات قابل اهمیت است؟ در این گفتار به بررسی امکان حیات در مریخ نیز پرداخته می‌شود. در قرآن بیان شده که مکان‌های قابل زیست در فضای بالای سر انسان (مکانا علیا) وجود دارد. #فضا #سیارات #مریخ #تلسکوپ #رادیوتلسکوپ #علائم_حیات_در_فضا #رصدکننده‌ها #منظومه_شمسی #کهکشان #اگزوپلانت #سفرهای_فضایی #آستروفیزیک #حیات_زمینی #حیات_فرازمینی #قرآن_مجید #بطلمیوس #جهان‌بینی_بطلمیوس #تفسیر_قرآن_مجید #روایات #مکانا_علیا #کواکب #اختران #سوره_نور #نجوم #ابوریحان_بیرونی #ابوعلی_سینا #کشف_راز_کیهان

Une publication partagée par Seyed Mostafa Azmayesh (@seyed.mostafa.azmayesh) le

مجموعه آموزه های دکتر سیدمصطفی آزمایش