خرافات سازمان‌دهی شده حکومتی

۱,۱۳۱

آیا چاه‌پرستی به‌عنوان یک‌نمونه بیّن و آشکار از بت‌پرستی و شرک آشکار و پشت کردن به ارزشهای قرآنی با تکیه به اخبار و روایات و احادیث جعلی بدعت در دین به‌شمار نمی‌رود؟
در ایران متأسفانه عده‌ای از سوی سازمان کردشگری و سیاحت برای جلب توریست مردم را دعوت به بازدید از چاه جمکران در قم می‌کنند.
ما تقاضا داریم پژوهشگران مهدویت و محققان در این زمینه داوطلب شده تا در یک گفتگوی آزاد به بحث و مناظره با یکدیگر بنشینیم.

 

 

Voir cette publication sur Instagram

 

آیا چاه‌پرستی به‌عنوان یک‌نمونه بیّن و آشکار از بت‌پرستی و شرک آشکار و پشت کردن به ارزشهای قرآنی با تکیه به اخبار و روایات و احادیث جعلی بدعت در دین به‌شمار نمی‌رود؟ در ایران متأسفانه عده‌ای از سوی سازمان گردشگری و سیاحت برای جلب توریست مردم را دعوت به بازدید از چاه جمکران در قم می‌کنند. ما تقاضا داریم پژوهشگران مهدویت و محققان در این زمینه داوطلب شده تا در یک گفتگوی آزاد به بحث و مناظره با یکدیگر بنشینیم. #مهدویت #سازمان_اطلاعات_سپاه #سازمان_تبلیغات_اسلامی #مؤسسه_حق_پژوهی_خراسان #مرتضی_امین‌نیا #حجتیه #مهدویت #تشیع #فرقه_نیوز #چاه_جمکران #خرافات #جنبش_ضدخرافات #فضای_سایبری #قرآن_مجید #اخباریون #احادیث #روایات_جعلی

Une publication partagée par Seyed Mostafa Azmayesh (@seyed.mostafa.azmayesh) le

مجموعه آموزه های دکترسیدمصطفی آزمایش