قسمت اول از مجموعه پرسشها از تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

۶۳۰

مجموعه پرسشهای ارسالی و دسته بندی شده از

تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

دکتر عبدالعلی مصورعلی سرتیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده
دکتر عبدالعلی مصورعلی سرتیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

۱. جناب آقای دکتر عبدالعلی مصورعلی ، لطفا توضیح بدهید که جناب آقای دکتر نورعلی تابنده دچار چه کسالتی در شهر بیدخت شده بودند؟ باتشکر (ارسالی از: دکتر دادرش فتحی ؛ پزشک متخصص و عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده)

۲. جناب آقای مصورعلی با اینکه شواهد اذعان می کنند که گلو و حنجره حضرت آقا سالم بوده؛ به چه دلیل و چرا و چگونه حنجره مبارک ایشان، به تیغ جراحی سپرده شد؛ لطفا جوابگو باشید. (ارسالی از : محمد فروزنده)

٣. آقای دکتر مصورعلی؛ آیا داروهای خواب آور و بیهوشی ایشان را شما تجویز میکردید؟

۴. سوال من در رابطه با تحلیل وضعیت جسمانی دکتر تابنده از دکتر مصورعلی می‌باشد: «مسولیت و وظیفه انسانی و پزشکی شما بر اساس سوگند پزشکان می‌باشد که باید نهایت تلاش خود را برای کمک به بیمار انجام دهید. آقای دکتر مصورعلی فکر نمی کنید که از وقتی که دکتر نور علی تابنده به بیدخت تشریف بردند احوال ایشان روز به روز وخیم تر و دچار بیماری های دیگر هم شدند؟ در صورتی که با رسیدگی صحیح و درمان مناسب و مراقبت شبانه روزی ایشان، می توانستید از این مصیبت جلوگیری کنید؟ با توجه به گفته ایشان که بارها فرمودند «من هیچ کسالتی ندارم» ، علت نبود ایشان را چگونه توجیه می کنید؟» (ارسالی از: یک فقیر از میان انبوه فقرا)

۵. آقای مصورعلی لطفا بفرمایید چه داروهایی برای ایشان تجویز می کردید؟

۶. در مورد اقدامات انجام‌شده بر روی بدن مبارک دکتر تابنده طبق تحقیقاتی که چند فقیر در تهران با هم انجام دادند گلوی ایشان را به هر دلیلی بریدید! اما چرا؟! پیشتر هم اشتباها به بهانه غذا دادن با سوند، غذا را به جای هدایت به مری در نای و مجرای تنفسی ایشان وارد کردید که باعث عفونت، درد و رنج جسمانی و مشکلات تنفسیِ ناشی از این عمل غیرحرفه ای – شاید عمدی – شد! سوال ما این است آیا واقعا دکترهایِ متخصص، ایشان را معالجه می‌کردند؟ جواب دهید.

۷. چرا گلو و حنجره آقای دکتر نورعلی تابنده را سوراخ کردید؟

۸. پرسش از آقای دکتر مصورعلی: «آیا شما برای ایشان در طول دوران حبس دارو تجویز می‌کردید؟ چرا داروی خواب‌آور و چرا این دار‌وهای خواب‌آور را دقیقا قبل از اینکه عده‌ای از دوستداران ایشان به زیارت‌شان بیایند به ایشان تجویز می‌کردید؟ در حالیکه جناب آقای نورعلی تابنده در فرمایشات‌شان می‌فرمودند که: «در سلامت کامل هستم ولی وقتی می‌آیم در مجلس کسل و خواب‌آلود هستم.» پس چه دلیل داشته این داروها را به ایشان می‌دادند؟ پاسخگو باشید.»

۹. سوال از سرتیم پزشکی و تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده : «آیا گمارده شدن شما به عنوان تیم پزشکی معالج و انجام امور درمانی و پزشکی و تجویز دارو با رضایت شخص دکتر نورعلی تابنده بوده است یا خیر؟ لطفا پاسخگو باشید.» (سؤال ارسالی از: افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده از بلژیک)

۱۰. آقای مصورعلی مگر شما دکتر زیبایی نیستید؟

۱۱. آیا شما تأیید می فرمایید که همکار شما آقای دکتر مجید نصیری که داماد آقای محمد تابنده هستند جراحی تراکستومی را بر روی گردن دکتر نورعلی تابنده انجام داده اند و با سوراخ کردن حنجره ایشان مانع تکلم جناب آقای دکتر نورعلی تابنده در آخرین روزهای حیات ایشان شدند؟ (ارسالی از: دکتر دادرش فتحی ؛ پزشک متخصص و عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده)

۱۲. آقای مصور علی پرونده پزشکی ایشان چه شد و داروهایی که شما تجویز کردید چه داروهایی بود؟

۱٣. سوال من از سرتیم پزشکی دکتر نور علی تابنده می‌باشد؛ دکتر نورعلی تابنده بارها فرمودند که: «من هیچ‌کسالتی ندارم و خداوند به من عمر طولانی عطا کرده و قاعدتا ولی خدا آگاهی کامل دارند که چه زمانی ماموریت الهی ایشان تمام خواهد شد!» آقایان تیم پزشکی! چطور شد که از زمانی که ایشان به دست شما افتاد انواع و اقسام بیماری ها را پیدا کردند از جمله ناراحتی کلیه، ناراحتی تنفسی، دستگاه گوارشی و در آخر از دست دادن قدرت تکلم (بخاطر عمل جراحی تراکستومی). سوال من این است که پس چه چیزی را شما معالجه کردید؟ جواب شما چیست؟

۱۴. تقاضا از آقای دکتر عبدالعلی مصورعلی سرتیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده: «لطفا اعضاء تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده – مجذوبعلیشاه – را معرفی کنید.»

۱۵. داروهای بیهوشی و خواب آوری که به دکتر نورعلی تابنده داده میشد را چه کسی تجویز می کرد؟ و توسط چه کسی به ایشان داده میشد؟

۱۶. آقای مصورعلی شما کلینیک زیبایی دارید و کارتان عمل جراحی زیبایی است. چه کسانی و براساس چه معیارهایی شما را به عنوان سرتیم پزشکی آقای تابنده انتخاب کردند؟

۱۷. سوالی از سرتیم پزشکی دارم که مولای عزیزتر ز جانمان را به دست او دادند؛ «آیا سفر به بیدخت برای ایشان در آن زمان با آن درد و رنج و بیماری که داشتند، از نظر شما مشکلی نداشت؟ آیا اگر پدر یا یکی از اقوامتان بود، بازم مسافرت طولانی و برگشت بیش از هزار کیلومتر با وسیله نقلیه سواری بدون توقف  را تجویز می کردید؟»

۱۸. آیا هدف تیم پزشکی بهبود حال جناب آقای حاج دکتر نورعلی تابنده بوده است یا خیر؟ لطفا پاسخگو باشید. (سؤال ارسالی از: افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده از بلژیک)

۱۹. سؤال از آقای دکتر مصورعلی: «چرا گزارشات پزشکی دکتر نورعلی تابنده را به جامعه فقری ارائه نمی کنید؟»

۲۰. سؤال از آقای دکتر مصورعلی : «دلیل پزشکی ای که تیم شما را بر آن داشت تا حنجره مولایمان به تیغ جراحی شما سپرده شود را بازگو نمایید.»

۲۱. آیا اعضا تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده از تمامی امکانات موجود برای حفظ سلامتی و بهبود حال جناب آقای دکتر نورعلی تابنده استفاده کردند یا خیر؟ لطفا پاسخگو باشید. (سؤال ارسالی از: افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده از بلژیک)

۲۲. آیا جنابعالی اطلاع داشتید یا خبر داشتید چه کسانی داروهای خواب آور و داروهای بیهوش کننده به دکتر نورعلی تابنده می دادند؟ و در جریان بودید یا خیر؟ و با اجازه چه کسانی این داروها به ایشان داده میشد؟

۲٣. آیا شما از تخصص و تجربه پزشک قبلی آقای دکتر نورعلی تابنده که صد درصد مورد اعتماد ایشان بودند استفاده کردید یا خیر؟ لطفا پاسخگو باشید. (سؤال ارسالی از: افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده از بلژیک)

۲۴. افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده: من تاکنون چهار سؤال (سؤالهای ۹ و ۱۸ و ۲۱ و ۲٣) از سرپرست تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده و تیم متخصص ایشان مطرح کرده ام که همه سؤالات بی جواب بوده است؛ سوال اول: آیا دخالت شما در روند درمان دکتر تابنده با رضایت ایشان بوده است یا خیر؟ این سؤال بی جواب مانده است! سوال دوم: آیا این تیم با هدف حفظ سلامتی دکتر نورعلی تابنده به این مداخله دست زد یا خیر؟ به این سوال هم پاسخ داده نشد! سوال سوم: آیا تیم پزشکی معالج از تمامی امکانات موجود و در دسترس برای حفظ سلامتی دکتر نورعلی تابنده بهره برد یا خیر؟ باز این سوال هم بی جواب ماند! سوال چهارم: آیا تیم پزشکی معالج از خدمات درمانی و تجربی و تخصصی پزشک قبلی ایشان بهره برد یا خیر؟ این سوال هم بی جواب ماند! اما بی جواب ماندن سؤال آخر خود بخود در بردارنده پاسخ به سؤالات قبلی است. بدین معنی که عدم استفاده از خدمات تجربی و تخصصی پزشک قبلی دکتر تابنده به این معنی است که تیم پزشکی از تمامی امکانات موجود و در دسترس برای حفظ سلامتی اقای دکتر نورعلی تابنده بهره نبرده است. یعنی سوال سوم جواب داده شده است. و این به این معنی است که هدف تیم پزشکی از مداخله در امور درمانی آقای دکتر نورعلی تابنده واقعا حفظ سلامتی ایشان نبوده است. و این جواب سوال دوم است و این هم به این معنی است که دخالت این تیم در روند درمانی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده قطعا با رضایت شخص خودشان نبوده است. بنابراین دخالت این تیم در روند درمانی و حفظ سلامت دکتر نورعلی تابنده یک دخالت مجرمانه محسوب می شود. با این توضیح که اصولا از زمانیکه این تیم وارد روند  درمانی ایشان شد اصولا درمانی در کار نبود یعنی ایشان مشکلی نداشتند که بخواهند درمان شوند و وضعیت ایشان تحت کنترل پزشک قبلی ایشان قرار داشت ولی با ورود تیم جدید و مداخله تیم جدید در مسئله سلامتی ایشان واقعا برای ایشان مشکل سلامتی پیدا شد که نیاز به درمان پیدا کرد. حال سؤال من (سؤال پنجم) از تیم پزشکی معالج این است که «آیا به نظر شما این دخالت مجرمانه شما تا چه اندازه در مرگ نابهنگام جناب آقای دکتر نورعلی تابنده تأثیر داشته است؟ لطفا پاسخگو باشید.»

۲۵. آقای مصور علی ، شما قبل از این که طبیب شوید قسم می خورید. به همان قسمی که خوردید اگر قبول دارید پس چرا تا به حال هیچ پاسخی به مریدان حضرت مجذوبعلیشاه نداده اید که چه چیز را امضا کردید ‌و چه کردید با حضرت مجذوبعلیشاه ؟ (سؤال ارسالی از: آرام تبریزی)

۲۶. افشین ساجدی، تحلیلگر و حقوقدان، عضو کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده: «من تا الآن پنج سوال از سرتیم پزشکی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده مطرح کرده ام؛ مراجعه شود به سؤال ۲۴ . تا کنون به هیچیک از پنج سوال مطرح شده در سوال ۲۴ پاسخ داده نشده است؛ الآن دو سال را همزمان مطرح می کنم و به این سلسله سؤالات پایان می دهم. سؤال ششم: آیا شما در انجام امور پزشکی از خدمات سایر ارگانها و سازمانها هم استفاده کردید یا نه؟ یعنی آیا پزشکان دیگر از بیمارستانهای دیگر یا از سازمانها و ارگانهای دیگر در روند پزشکی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده دخالت کردند؟ آیا تجویزات و تزریقات همه با نظر شما بوده است یا کس دیگری هم در این امور دست داشته و شما در جریان نبودید و یا احتمالا شما به آنها واگذار کرده بودید؟ مثلا از بیمارستانهای دیگر و یا اشخاص دیگر، اگر هست خواهشا اعلان بفرمایید. اگر نه اینکه مسئولیت تمام این امور با شماست. سوال آخرم این است که آیا اصولا دکتر نورعلی تابنده نیازی به دخالت شما داشند و آیا اصولا ایشان بیماری خاصّی داشتند که نیاز به معالجه و تجویز داشته باشد؟ آیا یک آدم سالم نیاز به تجویز درمانی دارد؟ نیاز به درمان بیجا دارد؟ به هر حال آنچه که بنظر می آید دخالت تیم پزشکی در روند معالجه جناب آقای دکتر نورعلی تابنده نوعی خیانت به سوگندنامه پزشکی بوده؛ تخلف انجام شده، قصور انجام شده و قطعا این در سه سطح و در سه لایه قابل پیگیری است: از نظر صنفی؛ براساس قوانین نظام پزشکی قابل پیگیری است. در سطح ملی از نظر قوانین مدنی قابل پیگیری استف چون جرمی اتفاق افتاده و قتلی انجام شده که باید پیگیری بشود و از نظر قوانین بین المللی هم این قضیه قابل پیگیری است و پیگیری خواهد شد! چون پزشکانی که متهم و یا مظنون به شرکت در روند قتل هستند اجازه ندارند که در روند پزشکی بیماران کشورهای دیگه دخالتی داشته باشند و این قضیه قطعا به مقامات صلاحیت دار منعکس خواهد شد؛ حداقل این سؤالات را ما منعکس خواهیم کرد.»

۲۷. معمولا کادر خدمات درمانی کاملا در خدمت به بیماران می‌باشد به خصوص در خدمت چنین شخصیت بزرگوار بین المللی افتخار ی بی شمار است ! سوال من این است که وقتی که قدرت کلام را از ایشان گرفتید چگونه با ایشان ارتباط در مورد احوال درونی ایشان بر قرار میکردید و چگونه از نظر درمان از نظرات ایشان مطلع میشدید و یا اینکه اصلا نظر ایشان مهم نبود؟ یعنی حق اختیار ایشان نسبت به جسم مبارکشان که حقی فردی و انسانی در تمام جوامع است کاملا از ایشان گرفته شده بود. زمانی که ایشان هنوز میتوانستند سخن گویند چه می فرمودند و چه کسانی آخرین گفتار ایشان را شنیدند؟ لطفا این اطلاعات را برای پیروان ایشان که بسیار بسیار مهم است بیرون دهید.

۲۸. سرنوشت پزشکان معتمد دکتر نور علی تابنده که کاملا با احوال پزشکی ایشان آشنایی داشتند، بعد از عزل آنها  چه شد؟ و آیا شماها که تیم پزشکی جدید بودید با آنها مشورت و از تجربیات آنها در جهت درمان ایشان مشورت و استفاده میکردید و اگر نه به چه دلیل یا دلایلی ؟

۲۹. چرا وقتی حضرت ایشان – بنا به اظهارات خود شما در این فایل صوتی – مشکل خاصی نداشتند، ملاقات کننده ها از پشت مانیتور ایشان را زیارت میکردند؟ چرا با عدم وجود مشکل خاصّ، ایشان را به بیمارستان و بخش مراقبتهای ویژه بردید؟! لطف بفرمایید اسامیِ متخصصان تیم پزشکی ایشان را با ذکر آدرس مطب شخصی در اختیار همگان قرار دهید. اگر مشکل خاصی نبود چرا و بنا به کدام مشکل گلوی مبارک ایشان را با عمل شکافتید و حنجره ی الهی ایشان را که عمری بازگو کننده ی کلام خدا بود را پاره کردید؟ بنا به کدام ادله ی پزشکی و علمی چنین کردید؟ کدام جراح تیغ بر رگ گردن و گلوی لیلی زد؟ (ارسالی از: دریوزه)

جناب آقای حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه قطب جلیل القدر سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی بیمارستان مهر؛ پس از عمل جراحی تراکستومی
جناب آقای حاج دکتر نورعلی تابنده مجذوبعلیشاه
قطب جلیل القدر سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی
بیمارستان مهر؛ پس از عمل جراحی تراکستومی

عمل جراحی ای که هیچگاه مشخص نشد به چه دلیل بر روی ایشان انجام شده است؟

فایل پی دی اف  مجموعه پرسشهای ارسالی و دسته بندی شده از تیم پزشکی دکتر نورعلی تابنده

 

گردآوری و تنظیم:

کمیته حقیقت یاب کمپین دادخواهی دکتر تابنده

با پیشنهاد و همکاری:

حامیان کمپین دادخواهی دکتر تابنده

تهیه شده از سوی:

پیروان، عاشقان، ارادتمندان، دوستداران، علاقه مندان و مریدان دکتر نورعلی تابنده

 

افتخار انتشار با:

سایت اینفوصوفی

 www.infosufi.com

ایمیل :

[email protected]

تلگرام اینفوصوفی:

https://t.me/infosufi

اینستاگرام :

 www.instagram.com/info.sufi