بیانیه روابط عمومی کمپین دادخواهی دکترنورعلی تابنده

۹۲۰

روابط عمومی کمپین دادخواهی دکترنورعلی تابنده به عرض عموم علاقمندان میرساند؛ چنانچه در بیانیه های قبلی به آگاهی شما مردم شریف و حقیقت طلب رسانده شد، گروه نمایندگان محترم اربعه افتخاری در روز سه شنبه ۱۸ شهریورماه از آقای مسعودرخشان مدیر محترم خبرگزاری مهرتابنده درخواست کردند که ابراز آمادگی آنها را برای برگزاری یک جلسه گفتگو با هیاتی از کمپین به اطلاع اعضای کمپین برسانند.

متقابلا اعضای کمیته گفتگوی کمپین نیز استقبال خود را از این پیشنهاد اعلام کردند و فهرستی از افراد شرکت کننده ازطرف کمپین را ارئه دادند.

اما متاسفانه روز چهارشنه ۱۹ شهریور آقای رخشان در تماس مجدد اطلاع دادند که نمایندگان اربعه از شرکت در چنین نشستی انصراف داده و کنار کشیده اند.

«کمیته برگزاری مذاکرات و پرسش و پاسخ با نمایندگان اربعه افتخاری محترم»به اطلاع عموم میرساند که:

اولا – کماکان آقای دکتر آزمایش آمادگی دارد که به تنهایی کمپین را نمایندگی نماید و از آن طرف هیأتی متشکل از «آقایان نمایندگان محترم اربعه افتخاری همراه با آقای دکتر عبدالعلی مصورعلی سرپرست تیم پزشکی آقای دکترنورعلی تابنده دربیمارستان مهر » دوشادوش یکدیگر بنشینند و به یکدیگر یاری برسانند و جوابگوی پرسشهای مطروحه در این کمپین باشند.

ثانیاً – در پیشگاه افکار عمومی (که با حساسیت زیاد پیگیر این موضوع میباشند)، هرگونه بهانه تراشی و طرح پیش شرطها و پس شرطهای گوناگون و کاملا بی ربط به موضوعِ ابهام زدایی از مسایل مربوط به دوران حبس خانگی جناب آقای دکتر نورعلی تابنده و ایام بستری بودن ایشان در بیمارستان مهر  و تن زدن از حضور در چنین دیدار و گفت و شنودی، فرار از بیان حقایق تلخ تعبیر خواهد شد.

ثالثاً – اخیراً مشاهده میشود که برخی افراد از گوشه و کنار وارد صحنه شده و در کار پیشرفت امور کمپین و فعالیتهای شفاف گرانهء آن علناً سنگ اندازی مینمایند. این افراد برای توجیه مانع تراشیهای خویش علیه گردش کار کمپین دادخواهی چنین استدلال میکنند که ادامه روند رو به ارتقاء این کمپین به اتحاد بین فقرا ضربه میزند!

باید از این افراد پرسید که در کجا دیده یا شنیده شده که یک جمعی به نام عرفان و توحید، از حقیقت جویی بگریزند و گرد پرچم شایعات و ابهامات دست اتحاد به سوی یکدیگر دراز کنند؟

لطفا در اینباره با شهامت موضع خویش را ابراز دارید.

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹

کمپین دادخواهی آقای دکتر نورعلی تابنده

اطلاعیه شماره ۱ کمپین دادخواهی دکتر نورعلی تابنده